Hallo allihopa !

Jag är dålig på att hålla löften om när jag ska blogga. Men skit i de'. Nu är jag här :) Händer som vanligt väldigt mö i livet. Familjehemsutbildningen i helgen var så otroligt givanade, och jag har lärt mig MASSOR. Ojoj, ja var jag inte ödmjuk förut så är jag det nu. Har fått en helt annan syn på trasiga människor... alla borde gå en sån kurs. Även om man inte tänkt bli familjehem.

Har träffat nya vänner oxå, som gått samma kurs, och jag ser fram emot att hålla kontakten med dom och kunna träfas framöver. Kära, bästaste svärmor har passat barnen medans vi varit på kurs. Hon har varit hemma hos oss, och när jag kommit hem så har huset varit städat och barnen hela och rena :) UNDERBART !!!!!!

I morse chockade jag min fetkropp
med att flyga ur sängen klockan 06.00 medans resten av familjen sussade gott. På med gympadojjorna och i fuljackan. Sen bar det iväg på en härlig (??) morgonprommis. Orkade bara 25 minuter, sen var jag halvdö. Gött å komma in å duscha, dricka kaffe å väcka resten av la'familia.

Åt en rejäl filfrukost med müsli, och lunchen som nyss är avklarad bestod av laxsallad med bulgur. Men tror nu inte att jag varit så här duktig hela helgen. Nooooooo waaaaay !!! Chips, dip å choklad har oxå funnits på menyn =) *mumma*

Annars vad har hänt...??? Har anställt en ny tjej, beställt massa huskataloger (VILL BYGGA NYTT !!!), bestämt mig för att köpa en ny bil, provat fler av mina gamla kläder och insett att det är miiiilslångt bort innan  jag kommer i dom, blivit en bättre människa (haha jo det är sant), planerar för sportlovet för barnen, förhoppningsvis kommit på en lösning till ett problem som länge tyngt mig...

Ja det var lite planer och händelser i korthet.

Nu vill jag ha vår (vem vill lixom inte ??), större hus, mer ledighet och snyggare kropp. Är la' inte för mö begärt *S*


...vill ha...


...vill ha...


...vill VA...


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Linda

du glömde mer pengar.. lägg till det så är listan komplett.

2010-03-02 @ 16:13:34
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Veronica

Önskar en trevlig helg =)

2010-03-05 @ 21:31:45
URL: http://vironica.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0