Gissa vad jag har att göra ???


...puuuuhhh...

...puuuuhhh...

...puuuuhhh...

...puuuuhhh...

...puuuuhhh...

...puuuuhhh...

...men det tar sig...



Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Linda

Tråkgöra...

2010-01-15 @ 13:07:14
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Skåne mamma

Wow...inte illa, alltid skönt att se slutet av högen med tvätt! Sen är det bara att få in allt på rätt ställe igen och det är sååååå tråkigt!! Synd att du bara bloggar på fredagar numera. Kram!

2010-01-15 @ 13:30:15
Postat av: Bibbi

WELL DONE !! Och visst är det trist! Men ändå skönt när det är gjort. Varför finns det inte en maskin som tar hand om tvätten när den är tvättad?

Ha en riktigt fin och mysig helg önskar Bibbi.

psssst....nu läser även min man din blogg. Han blev nyfiken då han hörde mig gapskratta varje fredag!

2010-01-15 @ 13:40:21

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0