Jag vann !!!

Kampen mot dubbelnougaten asså. Men i onsdags förlorade jag...kampen mot ostbågspåsen *sucka sucka* :(
Men men, nya tag. Har inte klivit upp på vågen men måttbandet visar nå cm mindre (hurra) så det verkar gå åt rätt håll iaf. Är asless för jag är ju utan dator hemma. Eller dator...har ju 2, men nätet funkar på INGEN !!! Så jag har bara internet i mobilen och det är ju inte tokbra om man säger så. Kollar bara Facebook, å ett par bloggar... annat är bara jobbigt med så liten skärm.

Fatta vad man blitt beroende av Facebook. Helt sjukt. Å jag som lovade mig själv att aldrig bli det. Måste liksom kika flera ggr om dan, och ska jag va ärlig så är'e ganska ofta ointressanta statusuppdateringar. "har duschat" eller typ "varit på toa"... sånt kan jag klara mig utan. Men ändå läser jag det :) Fast jag är nog inte mö bättre själv. Har precis satutsuppdaterat "jobbar å sliter" *ASG*...

Roligast är när man får en vänförfrågan. Om det är någon man gillar vill säga. Nån som man inte pratat med på länge, nån trevlig gammal skolkompis eller kanske någon ny bekantskap. Men ibaldn får jag vänförfrågningar av folk som är totalt okända, eller någons kusins mosters brorsas dotter typ och då är bara IGNORERA som gäller. Vill ju ha någon sorts kontakt med mina Fb-vänner :)

Synd att man inte kan välja sina bloggläsare oxå..eller jo det kan man ju egentligen. Om man har en lösenordsskyddad blogg. Men liksom hallå. Onödigt. Alla får ju läsa min blogg, men det som kan störa mig är att jag vet att det finns dom som läser min blogg som inte alls gillar det jag skriver. Men hallå varför läser ni då ? En som börjar på J och en som börjar på H bla... ni vet vilka ni är :) Men å andra sidan. Jag bjur på det jag skriver. Det är min blogg å mina tankar å mina uppfattningar om saker å ting.

Hur som helst så älskar jag när jag ser att många läser. Även om "bloggen är för en själv bla bla bla", så är'e fasen så mö roligare när man ser att det är många som läser =)

Idag jobbar jag till 15 ungefär... sen blir'e fredagsmyyyyyyys. Haha, sveriges nya ord. Finns ju i nya ordlistan tom. Men jag tycker det låter riktigt mysigt...med fredagsmyyyyyys. Sen har ju OLW-reklamen gjort sitt oxå. Satiken vilken skön reklam. Men ikväll blir'e inga chips utan vi ska köra klassikern (den ASTRÖKIGA !!!) med grönsaksstavar å dip. Naturligtvis göttis te barna men jag ska fasen hålla fingrarna borta. Därför får barna sånt som jag inte är så förtjust i. Typ Zoo, Plopp och sliskigt barngodis. Haha, självklart gillar DOM det, men jag KAN låta bli. Värre är'e om det vankas Marabouchoklad...eller Dubbelnougat *ASG*



Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Camilla

Va duktig du är!!! Visst blir man motiverad om man ser att det ger lite resultat allafall, då känns allt mycket bättre!!! då är det bara fortsätta att kämpa på!!!! kram

2010-02-26 @ 10:27:33
URL: http://lillprins.bloggplatsen.se
Postat av: Sofie Mumsfillibaba

Tack för kommentaren! Roligt med alla som läser!! Unna dig nu en dubbelnougat i helgen. Eller kanske räcker med en enkel?! Sen inget mer...:) Har hört att det är svårt att sluta därför bättra att minska....

Trevlig helg!!

2010-02-26 @ 12:37:45
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com
Postat av: kim

jag gillar det jag läser :)

2010-02-26 @ 20:39:42
Postat av: Sara WN

Har du sett Norges motsvarighet till OLWreklamen?

"Inget kos utan Kims" Lite mysig faktiskt :)(haha vad kul jag var där då) Ha en trevlig helg!!

2010-02-27 @ 09:32:00
URL: http://sarawn.blogspot.com
Postat av: Linda

Ja de reklamen är så bra. jag fundrerar på införa en sångstund vi mellis varje fredag där barnen får sjunga den.. haha...

2010-02-27 @ 09:51:22
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Monica

Jag gillar din blogg skarpt. Hoppas ni får en givande helg...och du det är bra att unna sig något gott, tex en liten nougat.

2010-02-27 @ 22:50:58
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0