Jag måste oxå...

...få klaga lite över vädret. ALLA gnäller ju, och jag brukar inte bry mig så mkt, men nu jädrar måste även jag få gnälla av mig lite. Jag tycker det är helt sjukt. kylan kan jag ta...och snön oxå, även om jag hatar det - men blåsten !!!!! Gör ju att det känns tusen ggr kallare än vad det är, å då är det redan minus 17 ute nu. Känns som minus 37 !!!!! Huset blir svinkallt, barna kan inte leka ute för då fryser dom ihjäl, vägarna driver igen... å bläääääääääääk !!!!! Less, lessare...lessast *HAHA*

Som planerat så vart det tacos igår. Så himla göttigt. Å jag höll mig till planerna även där :) Bara tacofärs (100% älg) och massor av grönsaker + gräddfilssås. Som vanligt åt jag för stora portioner, men ett steg framåt är iaf att det inte ble' nå onyttigt såsom tacochips, bröd eller nått annat flöt. Å på kvällen blev det enbart kaffe och 2 äpplen.

Frukost idag: 2 kokta ägg, 2 Frisk&Fröig m. skinka, å så mängder av kaffe såklart.
Mellis: 1 banan
Lunch: 1 påse Findus Bladspenat/Sockerärtor/Fetaost och 2 burkar makrill i tomatsås. 2 morötter, 1 knäckemacka.

Middag: Tror det blir rester från gårdagen, dvs tacofärs å grönsaker...

Helt ok va ? Är lite inspirerad av Stina, som delger sig av sin matdag på sin resa som går åt samma håll som min, nämligen NERÅT :)

Det märks att fölket håller sig inne, för här i butiken idag är'e toklugnt. Minns inte när'e var så här,lugnt senast... typ när vi precis hade öppnat. men jag klandrar ingen. Skulle inte heller bege mig ut om det inte vore alldeles livsnödvändigt.

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Stina

Åh va duktig du är! Och TACK för att du länkade till mig! Roligt att du inspireras av mig. Vi ska åka och storhandla i morgon och få hem en massa nyttigheter =)

Kram.

2010-02-21 @ 19:38:37
URL: http://stajns.blogg.se/viktblogg/

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0