Första koppen kaffe...

..är snart slut. Dax att fylla på en ny :) Fick en härlig sovmorgon till 9.30 fastän huset var fullt av vakna barn. Tindra har sin bästis Wilma här och igår var det fniss och fnitter ända fram till 22.30. Trodde dom skulle sova lite längre i morse men jo tjena, 05.30 (!!!!!!!!!!!!!) kliver brudarna upp tokpigga och börjar leka. Kan redan nu räkna ut hur eftermiddagen/kvällen kommer bli... gissa om det kommer finnas nå trötta tjejer *S*.

Igårkväll var'e lagom med mys. Enligt mitt tycke är'e bara skit på tv på fredagkvällarna så det blev en del zappande. Kollade dock på Solsidan, som måste va bland det roligaste som gått på tv. Typ alla mina favvoskådisar i en serie, som dessutom har ett skitbra manus. Kan inte bli mö bättre :)

Hade klarat mig utan go'saker hele dan men 21.30, snacka om idiotisk tid !!!!!! så gav mitt sug vika. Kom på att vi hade chips hemma (VARFÖR HAR MAN SÅNT HEMMA NÄR MAN INTE SKA ÄTA SÅNT ????) Tänk att jag skulle gå och lägga mig strax, men dum i mitt störd-huvve som jag är så tröck jag i mig chips sista halvtimmen innan läggdax. Detta gav mig naturligtvis fetångest, och än en gång kunde jag konstatera att jag är en svag och usel människa. *sucka sucka suuuuupersucka*

Har som vanligt ögnat igenom Aftonbladet.se och kan idag läsa att "Gudruns rumpchock blev uppskattad hos väljarna". JA men tillåt mig spyyyy !! En 60-årig käringaröv...hur fast den än må vara. Hallå, äre liksom nått å bry sig i ???? Allt är så jäkla genomskinligt. Bara för att det är valår (jag hörde henne själv säga det i radio) så passar hon på för att få så mö väljare som möjligt. Smart iofs, men stackarna som kommer rösta på hennes parti bara för hennes medverkan i Lets Dance. Tyvärr tror jag faktiskt att det kan bli en del som gör det. Tänker på förstagångsväljarna tex. Dom tycker säkert hon är en cool kärring och om dom inte är insatta i politiken så kanske dom lägger en röst på henne. Smart Gudrun. Skitsmart !

Själv kommer jag rösta på samma parti som jag gjort dom senaste gångerna och det är INTE Gudruns *S*. Jag är egentligen en sån som tycker det är aslöjligt med dom som inte vågar erkänna vad dom röstar på, men nu är'e ju så att man knappt vågar yppa ett ord för då blir man klassad som både det ena och det andra. Så ni får helt enkelt gissa :)

Har tagit hem butikskameran idag och tänkte se om jag kunde få te nå bra bilder. Isf blir'e sånt under dan. Nu måste jag hälla i mig mer kaffe så en vaknar te riktigt.


Blääää för feminist-rumpor !!


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Linda

Jag gillar också solsidan KLOCKRN serie. verkligen.

2010-02-06 @ 11:58:16
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Katri

Tack, Maria:-)

2010-02-06 @ 13:10:40
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/
Postat av: Emma

Sverigedemokraterna?

Jag röstade på dom!

2010-02-06 @ 21:35:47
URL: http://www.emmlu.bloggplatsen.se
Postat av: Bibbi

Gillar också SOLSIDAN, men ett fel med det prtogrammet...det är bara 30 min.

Ha en fin helg.

Kram

2010-02-07 @ 08:26:17

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0