Äntligen !!

För första gången i mitt liv tror jag, så blev det som JAG ville i Melodifestivalen. Tror aldrig det hänt förut. Salem Al Fakir var så jäkla bra. Fasen vilken bra låt. Fastnade på en gång, och jag ville liksom bara hoppa in i tv'n och sätta mig där bredvid honom och nynna med :) Å Ola är ju kanon´. Vilken stjärna. Resten kunde gå hem å lägga sig, och det var precis vad som hände *S*. Gött ! Liksom Jenny...bla bla bla...vad hon nu hette. Vad var det lixom ?? Huuua vad uselt. Och resten minns jag inte heller, då det betyder som sagt att dom var apdåliga.

Satt i min ensamhet å glodde på tv igår. Barna var toktrötta å somna vid 19, och karln jobba. Knaprade på morötter men sen kom jag på att det går ju inte. Kollar ju för fasen på Melodifestivalen !!! Då MÅSTE man ju käka popcorn. Sagt å gjort, poppade mig en påse SMÖRPOPCORN !!!!!! Kom nu inte å säg att jag har dålig karaktär... (eller jo jag vet men vill inte höra det !!!!) hade fläskat i mig alldeles för mö mat innan som jag försökta kompensera med morotsknaprande men sen - samma gamla vanliga tanke - SKIT SAMMA !!! Det är ju helg. Känner ni Maria - värlrdens bästa på ursäker för att få flöta te're ?

Denna underbart härliga vinterdag befinner jag mig i min kära butik. Hade varit härligt med en hemmadag, utflykt i skogen med barnen. Å grillat korv och druckit varm O'boy... men tyvärr kunde ingen jobba idag *snyft*, så då fick det bli jag. ENDA nackdelen med å va egen som jag ser det.

Bilder från gårdagen...då JAAAAAAAAAG fick va hemma å njuta :



Nån som har sett våran skoter ????


Lillian och Lillstjärna ute på promenad


Hopp från garagetaket ! Mö snö eller vad ?!


Det var Lillstjärnas första dag ute någonsin igår :)


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Linda

Men guuud så söta getter...

2010-02-07 @ 12:08:27
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Johanna

Ja det är ju tur när de rätta låtarna vinner. Salems låt var verkligen så där så den fastnade med en gång :-)



Men Dolphis.... jag ryser. Han gav mig avsmak, såg du inte hur kass han var när man mimade sin låt... PINSAM GUBBE!!! HEHE



Härliga bilder på ditt vinterland, hur mysigt som helst.



Jobba lugnt



KRAM KRAM

2010-02-07 @ 14:26:31
URL: http://grynisenbloggsida.se
Postat av: Lillan

skåne eller??

2010-02-11 @ 22:27:10
URL: http://lilldogg.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0