Toksvettas !!

Sitter här å flåsar å pustar och svetten rinner i ansiktet, på ryggen...överallt !! Har tagit en supersnabb prommis runt åkern (hörs att man bor på landet va ??) och det är allt jag klarar med min extremt dåliga kondition. När jag kommer tillbaka slår hjärtat i 500 ungefär...svetten rinner som en duschstråle och jag flåsar som en gris. Men nu efteråt känns det skönt att jag gjorde det. Det var längesen jag hade så här dålig kondition. Men så fick jag asont i benet idag. Inte "propp-ont" som jag brukar, utan på framsidan på underbenet. Benhinnerna ?? Fick verkligen kämpa och bita ihop sista biten men på någe vis lyckades jag ta mig runt.

Ska strax ta en välbehövlig dusch.

Har varit ganska duktig senaste veckan. Inge godis eller sötsaker. Bara bra och nyttig mat och så prommis varannan dag. Har inte vägt mig och tänker INTE göra. Har mina jeans som måttstock. Visserligen är jag tokfet även när jag kan ha mina jeans, men eftersom jag inte kommer i dom nu så är'e extremt illa !! värre än nånsin !!

På tal om nå helt annat så har'e äntligen börjat ett program i min smak. FRÅGA OLLE DOKUMENTÄREN !!! Första programmet som var i torsdags visade en svensk porrfilmsinspelning. Ååå, jag satt med skämskudden flera ggr och tyckte det var döpinsamt. Men det var askul å se hur det går til (som om man inte visste det *S*). Allt kändes så himla billigt...men hur avancerat brukar porr va egentligen ? Muppiga repliker (som kunde skippats för folk är ändå bara intresserad av själva knullet) gör att man fnissar gott istället för att bli på myshumör.

En sak lärde jag mig ialla fall. Dom "bättre på" killens sprut genom att spruta tapetklister *HAHAHA*. Inte har jag tänkt på tapetklister som sperma (vem har det ??) ASFULT !!!!!

Hur som helst, det var skitkul å se, och filmen dom gjorde kändes ungefär lika proffsig som jag på en fotbollsplan. I nästa program handlar det om horor. Ska bli kul å se "vanliga" (inte fan är dom VANLIGA om dom är horor !!!!) svenska brudar med man, barn och hus som jobbar som fnask på kvällarna. Sinnessjukt men ska bli spännande å se. 

Nu blir'e duschen - sen blir'e trökstäda !!!


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: tarja

Fasen jag missade den dokumentären. Bra att du berättade om den :D

2009-09-12 @ 11:40:40
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Stina

Tänk att du kan tänka så, att "det skall bli intressant att se programmet om horor". Jag önskar jag kunde tänka så och vara lite mer avslappnad kring det men jag blir liksom bara blockerad och tänker att jag inte hör hemma i denna världen. Jag kan på fullaste allvar tänka när jag ser något sådant att min pojkvän hellre skulle vara med henne än mig, att han ser det som väldigt upphetsande. sjukt låg självkänsla - jag vet. Helt knäpp...

2009-09-13 @ 10:29:33

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0