Saknar "Outsiders"

Höjdpunkten på veckan var förut på måndagar, när Kanal 5 sände mitt favvoprogram "Outsiders". Jag fullkomligt ÄLSKAR att titta på tokiga, galna, konstiga, udda och sjuka människor. Destå sjukare, destå roligare. Har googlat lite men inte hittat att nån ny säsong ska börja. Någon som vet ??? Tänk vad man skratta å njöt när programmen handlade om Ponyplayare, sånna där "härskare" som hade en slav som gick å slicka golven hemma åt dom, nudister, sånna som pöka med allt å alla (swingers) å sånna där polygamister (hette det så ??) vilket betydde att dom hade förhållande till höger och vänster, (läs i klartext: knulla med allt å alla).

Jag är så jäkla normal (jo det är sant) så jag tror det är därför jag tycker det är så kul att titta på sånt där. För att det är så långt ifrån mitt liv man kan komma. Jag är inte tråkig, nä långt ifrån, men nå S&M å annat kinky känns liksom sjuuuukt avlägset. Lever ett ljuvligt Svenssonliv med karl, barn, hus, bilar, djur, jobb och goa vänner. Helt underbart och jag skulle inte byta bort det mot något annat. Men f-n vad kul det är å garva å fetton som sitter på smalisar och dessutom får betalt, tjejer som klär ut sig till häst och killar rider (!) på dom, dvärgar som ligger med jättemänniskor osv.

Så SNÄLLA kanal 5... ge mig meeeeeer :)



Oooo vad fräscht !!!  *NOT*


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Milla

Håller helt med! Jag ÄLSKAR de programmet ;)

2009-09-06 @ 13:41:11

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0