I mörrn blir'e galej =)

Solen skiner, himlen är blå. Ett riktigt underbart höstväder. Jag är inne, sitter här just nu (var annars ??) men har bara tagit en kort paus för att vila å blogga lite. Fick ett ryck å börja städa yngsta dotterns kläder. Shit vad kläder asså... nu har jag rensat bort säkert hälften. I mörrn drar ju jag å älskligen med Silja Symphony till finne-land. Åker med buss från Menigo (det är Menigo som anordnar denna båtresa) klockan 08 i morgon bitti, och kommer hem klockan 16 på ondag. Barnen är utplacerade hos kompisar. Tack kära, sötaste MALIN för att du ställer upp som världens bästa barnvakt medans vi är borta. Kommer återgälda dig hundra ggr om !!!

Igår kväll slappade jag mest hela tiden. Nä föresten, först tog jag had om djurena våra. Nu har vi skaffat ännu mer. Utökade vår härliga familj med 10 höns och 2 tuppar, så nu jädrar blir'e mera ägg :) Dom är sååå söta. 4 av dom + tupprna är sånna där "vithättor". Det ser ut som om dom har varsin hjälm på huvet *ASG*. Ascoola !!!! Sen låg jag å kolla på en film (Dumpa honom) som var sådär lättsam och halvdålig, sen blev det sängen och som vanligt sov jag som en stock och vakna dötrött i morse.

Har en del å greja med innan vi far. Håller på å ta hand om tvätt, packar till barnen och ska packa till oss. Ska se te å ha så lite som möjligt med oss.... blir ju bara borta 2 nätter.

Jobbigast blir att jag missar "Svenska Hollywoodfruar" i morgon. Hahaha tur att man kan kolla i efterhand på nätet :) Men jag lär nog få ganska roligt ändå. kolla på fulla drägg som skämmer ut sig på dansgolvet... själv tar jag det lugnt som alltid. Sen är vi ju där i jobbsyfte oxå. Ingen fylleresa precis. Som om jag skulle fara på nått sånt...skulle inte tro det !!!!!!

Bloggar mer i kväll.....

Coola höns med hjälm på hövve =)



Ståtlig och döhäftig tupp !!


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Johanna

HAHAHA guuuud vilka coola nya djur, snacka om att ha en egen stil :-)



Ha en superhärlig resa, njut av varandra, god mat, alkohol och shopping!!! Ser fram emot uppdatering på bloggen sen!!!!



Kram kram

2009-09-20 @ 18:36:38
URL: http://grynisen.bloggsida.se
Postat av: jenny

åh vilka fina höns ni har skaffat :) hoppas rävjä... ger fan i de bara. han är här hos oss och spanar nu när vi har så mycket kycklingar:(

förresten vad sa du om getterna? vi är ju dösugna på såna här :)

jenny bängling

2009-09-20 @ 19:28:55
URL: http://jennyibangling.blogg.se/
Postat av: Kraaam/Åsa

Vilka störtsköna hönskönheter ni skaffat :-).



Har varit dålig på att uppdatera mig via din blogg känner jag men desto mer har vi att prata om när vi ses....om vi kan få ihop det någon gång...hehehe.



Kan du inte kolla nästa vecka eller veckan därpå om du har tid?

Vore jättekul om du kunde komma hem till mig och käka lite och prata. Vardag som helg spelar inte mig någon roll...inte heller om det är dag eller kväll eller om barnen och mannen är med eller inte - bara vi kan träffas någon gång hahahaha :-)



Är Malin och Jessica lediga så är det ju skoj men det verkar som vi får det svårt att hitta en gemensam ledig dag :-)



Kramilikram - ha en skön resa och hälsa supersöta familjen

2009-09-24 @ 23:23:45
URL: http://kraaam.bloggspace.se

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0