Fan vad jag e´snygg !!!

Nä men asså det trodde ni inte på va ? Jag menar verkligen inte det. Skoja bara !! Men idag är'e inte mindre än 3 (!!!!) st som sagt "vad fin du är idag". Ingen aning om vad det kan bero på. Det enda jag gjort är att spreja upp håret lite annorlunda + att jag har min nya snygga ögonskugga. Jo men det måste va den !!! Jag är ju liksom inte den diskreta människan som duttar på lite grann utan kladdar rejält =) Så mina ögon skimrar idag. Där har vi det *S*. Jaja, det är ju inte så att man är direkt bortskämd med komplimanger - så jag tackar å bugar.

Läser precis att Färjan-Håkan är å gästspelar i Sundsvall. Man kanske skulle ut en sväng då *HAHAH* Som om liksom =) För det första så går jag aldrig ut (tröööök) å för det andra...det vet jag inte. Men jag tycker Håkan är så jädrans rolig. Skrattar nästan bara jag ser honom. Vilken lirare alltså...

Idag träffa jag en tjej...eller en kille...jag vet liksom inte vad... Inte för att det spelar nån roll, men jag blir så jädrans nyfiken. Letar förbrilt efter tuttar eller en bula i brallan, skäggstrån eller annat, men liksom inget finns där. Tjejigt ansikte, men ändå manligt... tjejig kropp, men ändå likt en karl...tjejig röst...men ändå inte... Åååå, jag hade lust att fråga personen ifråga vad han/hon hette eftersom jag var så jädrans nyfiken.Tänk om h*n svarat Kim. Hahaha skulle la vart så med min vanliga otur. Ett namn så båda könen kan heta =) Då hade jag dött.

Men jag fråga inte... får leva i ovisshet. Jobbigt.


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0