Ett litet smyginlägg *fniss*

Jag bara MÅSTE skriva nå rader :) Åååå vad ni är söta... inte hade ni behövt kommentera *eller jooo* =) Love u gosisar. Nu är jag såååå glad. Kan erkänna att jag inte heller är den bästa på att kommentera alltid, men även jag ska tänka mig för.

Såg ni "Svenska Hollywoodfruar" igår ???? Isåfall borde ni förstå att det är ett program HELT i min smak. Fy fasen vad bra det var, Nästan grina när det var slut. Hur ska jag orka vänta en hel vecka på ett nytt avsnitt ????? Vilka djävulskt puckade brudar. Eller puckade...kanske smarta som flytt till staterna och gift sig rikt...men vilka liv !!! Skulle då INTE vilja byta med bimbo-Anka. Gå omkring som en uppvisningsdocka och smajla och le hela dagarna för att sen snacka skit om fansen bakom ryggen. Och ge sin man en avsugning bara för att "ställa upp". Vilka kommentarer den bruden la asså !!! Gud vad jag skämdes och garva om vartannat.

Och den superplastikoperarade smalmorsan. "ååå kom så har vi lite mysig kvalitetstid mina barn. Vi går och lär och att skjuta å hur man enklast dödar någon". Daaaahhhh !!!!

Hur som helst, I LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV IT !!! Skäms-tv när den är som bäst. Längtar sjukt mycket till nästa måndag...nä men vänta...då är ju jag på Finlandskryssning *hjälp*. Hur ska det gå ?? Undra om det finns tv där *ASG*...

Till sist vill jag bara säga - Sov Gott Patrick Swayze... Min första bio-kärlek, som jag drömde våta drömmar om på 80-talet. Efter att ha sett Dirty Dancing 142 ggr, Ghost nästan lika många...så har jag många fina bilder och minnen av honom. My first love *snyft*


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Linda

Äsch jag missade Hollywoodfruarna, får titta nästa gång :P

2009-09-15 @ 14:26:01
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: Johanna

Håller med.... sov gott Patrick, min första stora idol-kärlek. I lööööve Dirty Dancing, kan liksom aldrig få nog :-)

2009-09-15 @ 21:57:01
URL: http://grynisen.bloggsida.se
Postat av: Milla

Hur kan jag ha missat "Svenska Hollywoodfruar" ? Vilken kanal och vilken dag? Lät ju as bra! Vi ha samma smak på tv-program ang sånt tror ja ;D Puss påre!

2009-09-16 @ 21:23:43
Postat av: tarja

Jag missade detta program... tyvärr

2009-09-17 @ 15:26:08
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Monica

Gud jag bara måste säga att du är så himla härlig när du skriver, rakt av vad du tänker och tycker.



Jag gillar din stil och skrattar alltid då jag är på besök här hos dig.

2009-09-18 @ 22:18:57
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0