En dagens tack !

Varsågod alla sugna...här bjussar jag på en DAGENS ;-)

Klädsel: Skabbiga, noppiga stretchbrallor. Svarta. Tur dom inte syns när man står bakom kassan. Fultrosor (kommer ändå inte orka med nått hallaballoo ikväll *fniss*, svart as-skön bh (enda som är nått å ha idag) och en ganska fin tröja som jag köpte för hela 80:- i Ullared. Här snackar vi glammiga morsan *NOT*

Doft: Sarah Jessica Parker - Lovely (en av mina favvosar)
 
Vill: Hångla

Vill inte: Äta nyttigt & motionera

Måste: Äta nyttigt & motionera

Humör: Halvdeppig (vet inte varför...bara äääär)

Längtan: Att få komma hem till min sköna säng

Känsla: Trött

Saknad: Min kära mormor och morfar som bor alldeles för långt borta :(

Bästa: Att jag ha det så jäkla bra helt enkelt =)

Sämsta: Att hur jag än vänder å vrider på allt så har jag fetröven bak å hängmagen fram ;-)

Hahaha - asrolig reklam ju !


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Linda

Men vännen... det låter som du skulle behövas muntras upp idag

2009-09-06 @ 00:48:34
URL: http://candygirl.worldofsecrets.com

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0