För VEM bloggar man egentligen ?

Tycker att det är ganska löjligt å skriva att man enbart bloggar för sig själv och för sin egen skull som en del gör, för så är det ju inte. Då hade man ju skrivit dagbok, eller i ett vanligt worddokument i sin dator som man sparat utan att offentliggöra. Så visst bloggar man för andras skull. Oxå.

Jag har ju kommit av mig lite med bloggandet måste jag erkänna, och ibland känner jag att jag ska sluta helt och skita i det. Men så kommer det nå gulliga kommentarer (tex från "Bibbi") och då blir jag alldeles varm i hjärtat och känner att det är alldeles underbart att kunna roa och kanske engagera någon i ens tankar och funderingar. Så jag hänger kvar i bloggvärlden ett tag till. Kanske inte så ofta men jag ska gö mitt bästa iaf.

Sen jag bytte blogg har jag tappat ca 200 läsare. Ganska konstigt egentligen eftersom jag länkat till denna nya adress i min gamla. Tänker då att "jag kanske inte är så jäkla intressant ändå"... Nu ligger jag runt hundringen läsare om dagen (mest på helgen då eftersom det är då jag bloggar) och på något vis känner jag en liten skyldighet till mina trogna läsare =)

............

Igår målade jag naglarna. Läckert och förförande mörkröda (jo tjena vad hot jag blev *S*). Idag ser jag ut som en punkarjävel, med avskavt nagellack. ASFUUUULT !!!! Varför finns det inget nagellack som håller typ en vecka ????? Jag har köpt svindyra nagellack - jag har köpt billiga. Samme skit med allihop !! Efter en dag av "normalt liv" så ser naglarna för jävliga ut. Blir sååå less *suckar*. Så det hademan inget för...att försöka se bejbig ut.

Igår åt vi kinamat...för 3:e gången på 1½ vecka. Igår vart det både lunch och middag - och NEJ vi for inte 2 ggr utan det var lunchresterna som fick bli middag. Sen vart det kladdkaka å vispgrädde till efterrätt och så lite chips och dip på det =) Banta ????? Vad är det ????? Snat är'e måndag igen... *ASG*.

Det var så mysigt att sitta hela familjen, en fredagkväll. Lediga. Barnen var glada och nöjda. Dom ÄLSKAR kinamat. Efter maten var jag "mys-mamma" och drog fram gitarren (som legat utan strängar de senaste åren !!!!!!! men som jag äntligen fått tummen ur röven och köpt nya till) och spela och sjöng tillsammans med mina gullungar medans min älskling tog hand om disken. Måste dock träna lite mer på barnsånger för mina småfisar kunde inte texterna till "Proud Mary", "Enter Sandman" och "I still haven´t found what im looking for" *HAHAHA*... Men dom tyckte det var kul att mamma kunde spela. Leon sa tom lite busigt... "mamma du är nästan som en rockstjärna" *S*


"Kom igen nu barn, sjung med mamma"


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Bibbi

Ja snälla du...sluta INTE blogga! Du är bäst. Har tipsat många av mina läsare om din blogg och för mig är du toppen! Hur skulle jag klara mig utan mitt FREDAGSGARV som jag får av att läsa din blogg?

Du får verkligen vardagen att LYSA!

KRAM KRAM KRAM

2009-10-24 @ 15:14:53
Postat av: Veronica

Vill du veta hemligheten med nagellack? Underlack, två lager nagellack och sedan ett riktigt bra överlack. Sitter som gjutet i många dagar! :-D

2009-10-24 @ 16:46:13
URL: http://www.silverblavinge.wordpress.com
Postat av: Milla

Jag följer din blogg jämt. Varje dag, även fast jag vet att du bara bloggar helger :P Jag visste inte att du kunde spela gitarr? Grymt ;)

2009-10-25 @ 17:46:08
Postat av: Linda

Klart du ska fortsätta blogga. mig har du inte tappat...



Vad cooolt att du spelar gitarr. Här spelas det ju typ BARA barnvisor. Annat är jag grymt ringrostig på...

2009-10-26 @ 20:43:34
URL: http://www.candygirl.nu

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0