Lite måndagsbloggning :)

Idag har varit en riktig slappardag...eller inte. Beror på hur man ser det. Har inte varit in till butiken, endast jobbat lite med att göra beställningar hemifrån, men annars så har jag bara "hemmajobbat". Tvättat nå maskiner, lagat mat, städat lite, har Malins gullungar här idag igen vilket bara är roligt och så har vi varit ut i stallet och överraskat våra hyresgäster med att mocka alla boxar.

Nu sitter jag i soffan alldeles svettig och luktar hästskit. En ganska behaglig doft ska ni veta :) Blir dusch om en stund så man får nå hångel när älskligen kommer hem ikväll.

Hade tänkt att gå ut och gå idag. Men jag kommer mig inte för. Asså det är så sjuuuuukt tråkigt. Hatar promenader verkligen. Samtidigt vill jag bara spy på mitt späck som verkligen är i behov av motion. Har inte ätit godis eller onyttigt på 2 dagar (WOW)... asdåligt...fast BRA för å va jag !!!!

Finns de nått bättre än Dubbelnougat, Chokladbiskvier, Marabou Temptation, Pigall, kladdkaka o.s.v o.s.v. Och för att inte tala om chips och dipp *dreglar*... VARFÖR är det så gött ?? Och VARFÖR skapar det sånt sug ?? Och varför ska det va så onyttigt ???

Nu ska jag faktiskt läsa lite i min sjukvårdsbok. Går ju på 2 veckors praktik from i morgon. På Akut Kirurgi så nu gäller det att uppdatera sig litegranna :) Tror ni jag gruvar mig nått eller ??? Faaaaan vad jag hatar å komma på nya ställen. Jag känner mig alltid så felplacerad och jävulskt bortkommen. Vill alltid verka självsäker och så, men när jag är ny någonstans är jag liten som en halvdö råtta. Är livrädd för att gå fel, träffa fel människor, göra fel saker, säga fel saker... inte bli omtyckt...bläääääääääää...men jag vet oxå att det brukar lösa sig. Efte nån dag brukar man va in i det nya. Men det beror oxå på vad man får förhandledare. Hoppas min är bra... håll tummarna för mig =)

Puss å Kram


Plötsligt är jag inte så hungrig längre...


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: tarja

Jobba på med godiset bara... Jag har i stort sett förätit mig på godis när ja jobbade i en kiosk 10 år sen...

2009-10-27 @ 19:10:17
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: BIBBI

Ha..ha..ha..är det korvbröd eller?

2009-10-27 @ 19:17:29

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0