TOTAL KATASTROF !!!!

Nu är det illa...RIKTIGT jävla illa ska ni veta. Och Nej jag överdriver inte ett dugg :-( Jag har ju som bekant lagt på mig några extrakilon (läs en jävla massa) men på nått vis blundat för problemet och tänkt att det där tar vi en annan gång. Nu är jag liiite peppad eftersom Jessica och jag på jobbet har börjat att föra matdagbok och skärpa te oss rejält med mål att tappa 0,5 - 1 kg i veckan. Skynda långsamt med andra ord. Inga tokbantningskurer här inte. Våran metod är att äta ordentligt och att skippa onyttigheter och som sagt att skriva upp varenda smula vi stoppar i oss, i hopp om att upptäcka vad onödigheter man pular i sig under en dag.

Hur som helst, nu till katastrofen. Jag vill verkligen inte väga mig, och kommer förmodligen inte heller att göra det på ett jävla bra tag. Vill liksom inte se sanningen i vitögat. Men i morse fick jag en chock. Eller om vi börjar igår kväll så var det så att jag testade mina jeans...och jag lovar - det är inga smalisjeans precis, men tror ni jag fick på dom över bre´röven ??? Tror det var typ 15-20 cm (!!!!!!!!!!!) kvar till att kunna knäppa dom. SINNESSJUKT !!!

Sen till det värsta. I morse (typ nu) är det frost och svinkallt ute. Grävde fram min härliga vinterjacka, men vad tror ni händer ?? JAG KAN FÖR HELVETES JÄVLA SKIT INTE KNÄPPA JACK-FAN !!!!!!!!

Om jag typ skulle lägga mig ner och suga in fetmagen så mycket som möjligt skulle jag nog kunna få igen den, men med risk att spräcka sönder den vid ett för djupt andetag så försökte jag inte ens. HALLÅ !!!! Nu är det JÄVLIGT ILLA !!!!! Hur kunde jag låta det gå så här långt ????????? Den jackan satt hur bra som helst förut, och det är en STOR jacka (köpt på tjockisavdelning tror jag)

fetare än nånsin vill jag nu bara grina och är så jävla förbannad på vad jag har gjort mot mig själv. BLÄÄÄÄÄÄ !!! HATA HATA HATA !!!!


Älskligen tog en bild på mig i duschen i morse... ;-)
Syns det att jag gått upp i vikt ???  *S*


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Helen

Men vännen då.. Förstår hur du känner, inge kul alls. Jag kan inte ha typ hälften av mina kläder, gått upp stadiga 10+ sen jag kollapsade förra november. Men vi fixar det :-) Lycka till styrkekram

2009-10-02 @ 09:53:38
URL: http://hilles
Postat av: Linda

Ojdå.. men se det som en morot. Nu har du riktig anledning att känna dig motiverad. Lycka till

2009-10-02 @ 13:36:38
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Liza

Det gäller inte bara att tänka på vad ni äter, motionen med!!30 min promenad varje dag börja med det....Lycka till!

2009-10-02 @ 21:58:54
Postat av: Malin

DÅ är vi 2

2009-10-02 @ 22:39:39
Postat av: Stina

Gumman. Fan va jobbigt.

Men nu ska du ju göra något åt det. Skynda långsamt är det ända som funkar så det låter kanon. Och att ni är två gör ju saken ännu bättre.

Massa kramar och massa PEPP!

2009-10-03 @ 07:47:03
URL: http://stajns.blogg.se/viktblogg/
Postat av: tarja

Hahahaha, har du gått upp så mkt i vikt att du knappt får plats i duschen. Nja, jag tror inte direkt.

2009-10-03 @ 13:41:02
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: jenny

usch du låter riktigt nedstämd,men ta det som styrka så ska du se att du klarar av det.

vill du ha sällskap till en liten prommis så hör av dig:)ett varv runt byn;)

2009-10-03 @ 19:30:37
URL: http://jennyibangling.blogg.se/
Postat av: Sara

Hejsan!

Hittade äntligen din blogg igen!

Hoppas allt är bra!

Tänkte fråga om du vet om Madde blivit mamma ännu?

Ha De Fin Fint!

Mvh // Sara från Ängsklockan

2009-10-04 @ 15:07:37
URL: http://metrobloggen.se/MammaFurby
Postat av: Milla

Att ändra kosten och att föra matdagbok seriöst är en bit på vägen. Att bara ändra kosten gör en stor skillnad. Lycka till! Stor kram :)

2009-10-06 @ 11:43:13

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0