Bloggeliblogg

Man skulle kunna säga att jag har häcken full, men eftersom jag är en sån som inte tar det ordet i min mun, häck alltså, förutom när jag möjligen pratar om en vacker häck i trädgården, så säger jag iställert att jag har jäkligt fullt upp. Angående ordet häck så är det bara så att jag tycker att det är asfult och låter äckligt. "Ta dig i häcken liksom"...blääää !!

När vi ändå är inne på bakdelar så finns det andra ord jag oxå tycker är vidriga. Jag blir typ asförbannad när någon säger ARSEL. Fyyyy...bland det vidrigaste ordet jag vet. "Aj vad jag har ont i arslet"...men fyyy...jag bara ryser om nån säger så. Likadant med STJÄRT. Uscha... det ordet låter så peddo på nå vis. "Kom lilla gumman ska farbror klappa dig på stjärten" SPYYYYYYYYYYYYYYYYY !!!

Jag föredrar "baken", "där bak" eller helt enkelt "rumpan". Röven säger jag när jag skämtar. Ett ganska fult ord de oxå, men i skämtsamma sammanhang funkar det ypperligt.

Oooo vad intressanta tankar, visst ?!

Jag har ju praktik på sjukhuset och det är mycket intressant. Har varit med på 3 gastroskopier bla och det var verkligen spännande och intressant att se. Kan inte berätta så mycket med tanke på tystnadsplikten, men kul och lärorikt är det hur som helst. Samtidigt så är det egentligen HELT FEL tajming just nu, med tanke på att jag har sjukt mö å gö i butiken. Har fått nya kassasystemet och håller nu på att lägga in alla varor igen, vilket tar typ en miljon timmar... Men men...sova blir te å gö i trä-fracken :)

Föresten, vet ni vad som hände i la butikia idag ? En idiotjävel försökte sno en påse chips !!! Men hallå, hur dum i huvet är man då ????? Åååå vad diskret å komma med en stor jävla prasslande knöl i jackan.
Förstår mig inte på vissa. Hatar verkligen folk som försöker sno. Vad är'e för jävla tattare egentligen ???????

Nu ska jag sippa på lite rödvin och mysa te det med my löööööööv. Mer bloggelibloggande i mörrn kära vänner.

                                                             HAPPY HALLOWEEEN



Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Linda

Men du är bara för härlig... snacka om att underhålla...



ha en härlig helg med din loverboy. Skål.

2009-10-31 @ 23:28:46
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Katri

hi hi, du är rolig du!

2009-11-02 @ 12:51:30
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/
Postat av: Kraaam/Åsa

Nepp - här tycker vi olika.

Röven låter fult och fel och det säger jag inte ens när jag skämtar :-). Arsle säger jag när jag ska skämta till det men ordet stjärt tycker jag låter gulligt - likaså rumpa.

Däremot häcken låter billigt bara.



Ett absolut livsviktigt ämne att diskutera.

2009-11-03 @ 08:08:06
URL: http://kraaam.bloggspace.se

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0