Löööövely morgon !!!!

Vaknade 10.20 av att barnen kom till sängen med nybryggt kaffe och limpmackor. Älskligen hade smugit iväg tidigare in till butiken och öppnat den, allt för att jag skulle få sova. 10.20 tyckte dock mina barn att det var dax för sin mamma att vakna, så då kunde jag inte annat än å kliva upp trots att min fettokropp tyckte annat :) Sova är såååå underbart !!!!

Tjejerna är ute i stallet och pysslar med deras favorithäst Stjärna. Sonen är inne med mig och hjälper till, för i eftermiddag ska han ha Halloween-party för ett gäng grabbar.

Jag är egentligen en ganska stor Halloween-motståndare. Tycker att det bara är fjant med ungar som tigger och folk som klär ut sig en dag som skall hedra de döda. Men eftersom det är 2009 och inte 1972 så är det la dax å vakna upp å följa utveckligen och därmed acceptera den amerikanska utveckligen och helt enkelt gilla läget med Halloween.

Igår dela vi ut lite godis på butiken, till barn som hade klätt ut sig. Det var poppis. Och så har jag ju gått med på ett Halloween-party här hemma. Är glad att jag inte behöver klä ut mig eftersom jag redan ser ut som en häxa =)

Sitter å funderar på ifall man skulle bleka håret. Har typ ½ meter utväxt, och NEJ det är inge snyggt !!! Men orka.... *NOT*... ska ju städa och förbereda sonens kalajs.

Här kommer lite humor a'la Maria. Fullkomligt ÄLSKAR detta:




Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0