Jag har fått en superfin award !!

Tack supersöta "Grynisen"

Jag blev verkligen JÄTTEGLAD :)

Med denna awarden så ska man berätta 10 saker om sig själv och skicka den vidare till 3 fina bloggvänner. Så  jag väljer att skicka den vidare till  dessa: ÅsaMalin och Katri

Nu till eldprovet, att komma på 10 saker att skriva om mig själv *funderar*
Vi testar så får vi se….. here we go:

1. I högstadiet var jag en riktig skitunge. Uppkäftig mot lärarna, taskig mot vissa "kompisar", såg ut som ett skräp (trodde la jag var tuff med "hårdrockskläder" etc.)

2. Nu som vuxen är jag raka motsatsen. Oerhört ödmjuk, snäll och kärleksfull. Vill alla människor väl och HATAR störiga människor som är elaka mot andra.

3. Jag har ALDRIG haft på mig en bikini. inte ens som barn. Har alltid haft tjock mage...och varit medveten om det sedan barnsben. Nä heltäckande baddräkt om jag nu måste.

4. Jag har haft en egen ridskola hemma på gården, med ca 80 elever i veckan, och sammanlagt 32 hästar varav 12 var mina egna. Detta var innan jag fick barn som ni säkert förstår. Gick tokbra men jag höll på å jobba ihjäl mig.

5. Jag hoppas SD kommer in i riksdagen

6. Jag vill ha fler barn, gärna 3 till men vågar inte pga det som hände sist. Drabbades av en DVT och var svårt sjuk en längre tid... :-(

7. Jag drömmer om att få va riktigt snygg. Tänk att bara EN dag få känna sig riktigt HOT och läcker :) Silvstedt - så vill jag se ut !!

8. Jag HATAR skaldjur. Det är det vidrigaste jag vet och får kväljningar av att bita i en räka eller smaka en kräfta *UUURK*. Har provat tusen ggr men FAAAN - det smakar skit !!

9. En sak som jag fortfarande ångrar är att jag som 15-åring tillsammans med en kompis liftade till Göteborg och följde med ett gäng äldre killar på fest. Helt sinnessjukt. Men det hände inget tack å lov, men jag får sån ångest när jag tänker på vad som KUNDE hända. Tänk om mina döttrar skulle gö så *RYSER*.

10. Jag MÅSTE ha MINST 3 koppar kaffe VARJE morgon, annars är liksom ALLT förstört !! En dag utan kaffe är som...ja jag vet inte vad jag ska skriva. Det går liksom bara inte...


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: tarja

hahahaha,,, det var lite rolig information om dig!

2009-11-28 @ 21:58:28
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Linda

Du är för härlig... och bjuder så på dig själv. Det är roligt att titta in till dig!

2009-11-29 @ 10:23:44
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Therese

Hej!

Tack:)

Ja, visst är den fin.. du kanske skulle ha en likadan ;) Finns att beställa på nelly.se



Kram!

2009-11-29 @ 11:35:13
URL: http://tessesessan.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0