Hahaha

Någon fråga nedan om jag skulla lämna min karl ifall jag fick reda på att vi var släkt. svar: JAAAA !!! Iofs skulle skadan redan vara skedd eftersom vi har 3 barn tillsammans, men svaret är ändå JAAA !!! skulle garanterat tappa mina känslor ganska snabbt om det visade sig att han var min brorsa (bläääk) och ibland har vi faktiskt funderat eftersom vi faktiskt har samma efternamn utan att vå är gifta :) Asså vi hette samma efternamn när vi träffades, men vi är helt säkra på att vi inte är släkt. Möjligen typ 1 miljon led bakåt, men då får väl tom jag erkänna att det skulle va ok *HAHA* =)

Igår hade vi myskväll och kollade bla på The Proposal. Filmen var ganska okej, men sjukt förutsägbar som alla sånna där filmer är. Men det gör inget. Perfekt mysfilm liksom. Kollade även på nå sjukt rolig humorprogram. Typ Dolda Kameran där det var tjejer som drev med folk. En brud låtsades vara reporter och intervjuade folk på stan. Samtidigt som hon prata stod hon å klia sig mellan benen, innanför kjolen. Asfult, och man såg hur de intervjuade hade svårt att hålla koncentrationen. Sen tog hon upp handen och luktade på den, och så var den full i klet *BLÄÄÄÄ* Naturligtvis fejk, men asså det var så sjukt fult. De intervjuade höll på å dö, vilket jag oxå förmodligen hade gjort. Men dom var grymt snälla måste jag säga. Hade det varit mig nån intervjuat samtidigt som dom stod med näven i puppan och sen dragit fram handen full med klet å lukta på då hade jag förmodligen skrikti "ditt jävla äckel" och kastat micken i huvet på dom =)

Humor a'la Maria

Idag blir'e jobb 10-22 *puuh* Men det är ju Fars dag å far ska slippa ta nå grispass =)

Helgens SPYA går till staden Sliven i bulgarien där Romerna (Zigenarna på ren svenska !!!!) gifter bort sina barn. I aftonbladet kan man läsa om 11-åriga (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) barnet Kordeza som födde barn på väg till sitt bröllop. SJUKT - SJUKARE - SJUKAST !!!!! Har egentligen inga ord om detta, mer än att jag delar ut en riktigt sur spya till detta. Det säger väl allt =)




Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0