Fredag i mörrn :)

Men just nu är jag sugen på å skriva lite och framförallt lägga ut nå söta bilder. Vi har ju 3 söta kattungar här hemma, och dom är verkligen överallt !! Tog precis kort på dom och såhär ligger dom nu i skrivandets stund:


Lilla Pricken ligger och myser på hunden Mia's plats. Detta är "Emmies katt" så hon har döpt den.


På skohyllan i hallen hittar man Tindras misse, som hon kallar Vitnos.


Ser ni Ängla ? Leons misse. Vi har en sån där Ikeagrej i hallen där barna har sina mössor å vantar m.m.. Där inne föredrar lilla Ängla att nanna. Hon är grårandig å såklart oxå supersöt, men det syns inte så bra på bilden.

Jag har varit hemma hela dan idag. Jobbat hemifrån, gjort beställningar, kikat lite på bokföringen m.m. men så har jag oxå mellan varven passat på å städat lite. FAN vad det blir skitigt å stökigt snabbt. Hade tänkt få fram julgrejerna men det får bli te helgen istället. Hara bara käkat fil med skivad banan idag. Både till frukost å lunch. Det är fördelen med att ha mö å gö. Jag glömmer bort å va hungrig, å DET är väldigt olikt mig. Å här hemma finns narturligtvis inte lika mö gött som på butiken :) Å TUR är väl det. Hade tänkt att hinna med en prommis oxå men NOPE, jobbet inne var viktigare.

Ikväll ska INTE fetto-Fia (läs jag) flöta te're. Nope, det blir sallad å vatten.
En dag i taget...så får'e bli :)


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Bibbi

Du har så rätt i, att finns det inget att stoppa i munnen, mitt framför ögonen, så går det faktiskt bra! Men när man sätter sig vid tv.n...Och man vet att det finns nåt i skåpen...oj..oj..säger jag.

Nej tomt i skåpen , det är mitt bästa knep.

Men sen finns det ju andra i familjen som alltid ska snaska på något när man sitter vid tv.n. Inte för att jag vill skylla min övervikt på andra, men hur lätt är det att låta bli när andra äter....Inte har jag den karaktären....sorry...

Ha en fin fredagskväll. Du är bäst!

Kram från Bibbi i Motala.

2009-11-27 @ 08:16:09
Postat av: Johanna

Sötnosar till katter :-)



Hoppas du får en härlig fredag med familjen och ett el flera glas rött.



Du har en award att hämta i min blogg!!!



Kram o hej

2009-11-27 @ 10:21:38
URL: http://grynisen.bloggsida.se
Postat av: Linda

Men guuud så söta kisseungar. tänk om jag skulle kunna ha en sång...

2009-11-27 @ 13:11:49
URL: http://www.candygirl.nu

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0