Fler bilder såhär på lördagsförmiddan !

Nu ska jag adventspynta lite här hemma. Älsklingen har rotat fram kartongerna med julpynt och jag ska försöka hinna med lite jox innan det är dax å bege sig till Folkan där det idag är Småfolkets Julfest. Äldsta dotra ska va med på dansuppvisning. Ska bli sååååå kul :)

Har lite ont i armen efter sprutan, men annars inge värre. Har sovit asdåligt i natt. För'e första så åt jag alldeles för mycket igår kväll, vilket iofs inte är såå ovanligt. Men satan vad dåligt jag sover sen. Sen så låg jag och fundera över stackars Baloo... *snyft* Uscha vad jag saknar min lillget :(

Förra söndagen var vi ju i körka !! Jag tog på mig glorian och anlände till fots. Vi tog en härlig promenix eftersom vi bara bor 1,5 km därifrån. Jag bad mina böner och fick mina synder förlåtna *S*... men främst var jag ju där eftersom Tindra sjunger i en kör (Sångfåglarna) så det var för hennes skull.

På hemvägen fick vi med oss 2 extrabarn :) Malins småfisar. Tog lite fina bilder...


Leon tog solbrillorna på sig :) Wilma å Tindra i bakgrunden...


Nellie, Emmie å Lillbubben


Alla 6-åringar fick en bibel. Leon tog en läspaus på vägen :)


Bästisarna Nellie å Emmie


Vänskap


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Milla

Jättefina bilder!



Tack för senast! Vad roligt det var att få träffa dig igen :) <3

2009-11-28 @ 12:56:07
Postat av: Malin

Men åååå vad fina bilder!!

2009-11-28 @ 14:17:42
Postat av: Lotta Lkpg

Fina bilder!



Jag tog också sprutan igår. Vaknade i natt och hade svinont ;-) i armen. Men nu är det bättre..



:-)

2009-11-28 @ 18:16:13
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com
Postat av: Johanna

Fina och söta barn som vanligt :-)

2009-11-29 @ 21:19:06
URL: http://grynisen.bloggsida.se

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0