Fjortis...

Ja ibland är jag nog som en typisk fjortis. Iaf när det gäller musik. Jag ÄLSKAR ju typ Basshunter, Kobojsarna och senast i raden, fastän den är gammal nu - Bag in box !!!! Kanske var det därför jag vart så asbesviken när Rabih åkte ur Idol igår. Jag som knappt bryr mig om programmet men som iaf kollat för att få höra Rabihs underbara röst. Nähä, men då åker han ut !!!! Jädra skit !!!!! Jaja, hittills har jag aldrig fått som jag velat när det gäller Idol, så varför skulle jag få det nu.

För visst är Rabih en lite typisk fjortis-idol ?

Jag fick min sovmorgon idag :) Blev väckt 10.30 av sonen som gulligt fråga "men är det verkligen fortfarande morgon mamma ?"... Sötgubben... Idag blir'e bara städning här hemma. Tjejerna är ute i stallet och där lär la dom bo hele dan...sonen är inte lika förtjust i de fyrbenta så han är inne med mamma och hjälper till. Funderar på å laga nå go'mat till middag eftersom vi har ledig kväll i kväll. Älskligen erbjöds sig å handla med nån mat hem i em, men jag har inte bestämt mig än. Hemlagat eller inte....det är dagen stora fråga =)

*******************************************************

Satt häromdagen å såg en repris av en dokumentär på nån tv4-kanal. Vill börja med att säga att ALL KÄRLEK ÄR BRA KÄRLEK... nästan !!!! Kille-tjej, kille-kille, tjej-tjej etc. etc..... LÖVELY !!! MEEEEEEN...incest-kärlek är vidrigt och borde verkligen inte finnas. Det var syskon (!!!!!!!) och halvsyskon som gift sig med varandra...och kusiner, vilken är FULLT LAGLIGT i annars så ordningsamma Sverige !! Är'e inte sinnessjukt att inte homopar fått lov att gifta sig, medans du gärna fått gifta dig med din kusin ?! DET är Sverige i ett nötskal !!!

Spelar liksom ingen roll om jag träffade en kille som jag vart tokkär i. Säg att det kom fram sen att vi var släkt på någe sätt. I min fult normala (?) hjärna så skulle jag låta förnuftet vinna över känslorna. Dvs att det är NEJ och TOTALTFÖRBJUDET !!! Vad fan det finns ju andra killar !!! Det ÄR SJUUUUUUUUKT att va tillsammans med en släkting. Bläääää, spyyyyyy !!! VIDRIGT !!!!!!!!
 
Så...då vet ni vad jag tycker - än en gång *S*


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Anonym

men skulle du lämna din man verkligen om du fick reda på att ni var släkt:o

2009-11-07 @ 17:19:51
Postat av: RUMPCHOCK!!!

Hejsan svejsan! Har du några mysiga planer för denna mörka kväll? :D

KRAMAR!

2009-11-07 @ 17:42:52
URL: http://rumpchock.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja håller fullständigt med, det är äckligt och för mig helt obegripligt hur man kan gifta sig med en släkting, skulle aldrig förlåta mig själv om det skulle bli nå fel på barnen, om man nu skaffar barn, vilket många gör, nä ursch skulle va olagligt!!!

2009-11-07 @ 20:52:34
URL: http://lillprins.bloggplatsen.se
Postat av: Kraaam/Åsa

Fortsätta blogga mer tokigheter - jag ligger här mitt i natten och småfnissar för mig själv :-)

2009-11-09 @ 01:32:35
URL: http://kraaam.bloggspace.se

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0