En familjmedlem mindre...

Sitter i soffan med ett stort glas rött. Lövely !!!! Har precis smarrat i oss grillade revben och vitlöksbröd. Såååå göttigt. Körs i taket så fanns det vaccin idag, så jag har vari'å vaccinerat mig mot svininfluensan. Tjoohoo, som jag väntat. Känns som ett lugn lagt sig i kroppen nu när man fått sig ett skydd.

Har mysksväll med tjejerna. Lillbubben har farit med sin faster å kusin till fjällena, så det är bara brudarna hemma.

Möttes av en grymt tråkig syn då vi kom hem... Våran älskade get Baloo låg död *snyft snyft*...

Barnen vart tokledsna...jag med :-( Skriver mer i morrn... nu ska jag dränka mina sorger i mitt vin. Puss & Kram


Älskade lilla Baloo...sov så gott :-(


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Johanna

Sov gott Baloo :-(

2009-11-27 @ 20:18:55
URL: http://grynisen.bloggsida.se
Postat av: Sofi

Men huga då. Beklagar sorgen. KRAM

2009-11-28 @ 08:24:40

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0