Skrev detta igår :-(

Fullspäckad dag kan man minst säga. Egentligen en helt vanlig dag på butiken, men det har kommit varor, varit bra med kunder + att jag håller på med det sista av alla varor som ska läggas in. Nu är jag typ 98% klar. Bara några till grejer som ska läggas in i kassasystemet, sen jäklar finns varenda vara inylagd *PUH*. Det har varit ett jäkla jobb, men nu har vi i alla fall ett sprajlans nytt kassasystem =)

Ikväll blir'e soffläge, kanske nå hångel *S* å bara mys med film. Ska se sista delen av Johan Falk-filmerna. Har faktiskt INTE laddat upp med chips å flöt...nä här finns bara trökig Ramlösa och frukt. Bamse kan ta sig i röven för frukt är fan inte godis, men jag bara kände att jag kan fasen inte käka godis så jäkla ofta som jag gör. Sinnessjukt !!! Att käka göttigheter asså... Så nu sitter jag här med ett gäng äpplen å en Ramlösa Blåbär som smakar konstgjort.

Skippar Idol för'e är inge kul nu när man inte har nån favvo. Skulle va Reza isf, men eftersom det ändå aldrig blir som jag vill så lär la hon åka ut snart. Jag vill att Mariette ska ut om nån nu undrar :) 

Det var längesen jag bjössa på nå privata bilder känns det som. Ladda över lite från min mobil och hitta då följande:


Maria som elev på sjukhuset avd.8. Här i min snygga XS-skjorta !

Nähä, nu funkar de inte å ladda upp fler bilder *ARG*


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: tarja

Du ser verkligen ut som en sköterska!!!

2009-11-14 @ 12:00:44
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Kraaam/Åsa

Du är så himla söt, Maria - vet du det?



Förövrigt passar du alldeles utmärkt i rollen som sköterska, och du ser dessutom ut att ta det på största allvar på den där bilden :-).

2009-11-14 @ 15:03:21
URL: http://kraaam.bloggspace.se
Postat av: Linda

Vilken läcker sköterska. visslar

2009-11-15 @ 10:26:02
URL: http://www.candygirl.nu

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0