Vilken vecka

Kort summering av veckan som gått. Sjuk dotter...ännu sjukare dotter...sjuk dotter...och sjuk dotter...som förhoppningsvis är på bättringsvägen. 7-åringen är inne på 10 dygnet med feber, men efter akutbesök med blodprover och diverse undersökningar är det nu konstaterat att det INTE är något allvarligt utan ett virus som heter CVM. Långdragen feber tär på min lilltjej, men nu känns det bättre då jag kan släppa tankarna på cancer å annan skit. Idag har hon "bara" 38,3 i morgontemp så jag tror hon är på bättringsvägen *hoppas hoppas*.

Gjorde en storhandling på favvoaffärn (förutom min egen då'rå *S*) Ica Maxi (=kärlek) och handlade det mest onödiga man kan tänka sig. Hittade Prinsesspasta, som jag helt enkelt inte kunde motstå. Tror jag betalade 31,50 kr för 250 gram. Helt sinnessjukt med tanke på att man kan köpa 1 kg pasta för typ 5 spänn...men vad fasen. Mina småprinsessor blev överlyckliga (såklart !!) och jag lovar att när vi tillagar denna lyxpasta (?) ska den inte slafsas ner som vilken pasta som helst, utan ätas med omsorg och varje tugga skall njutas långsamt. Haha tjena vad bra det kommer gå *NOT*.


Dyyyyyr mat ;-)

Vågar jag berätta att jag dessutom köpte Hello Kitty glass för ockerpris ?! Vanliga, tråkiga hallonglass-pinnar men på förpackningen är det Hello Kitty. Samma pinnar kan man typ köpa för 14,90,- men här slänger man glatt (nåja) upp det 4-dubbla för att papperskartonen har en jävla katt på sig. Man tycker att glasspinnarna åtminstone kunde va formade som fucking-Kitty men nej då...man betalat för kartongen. Men återigen, vad gör man inte för sina älsklingar. Kan tillägga att jag inte brukar falla för sånna här trix men med supersjuk dotter så blir man lite softare och vill skämma bort henne lite extra så då får det kosta vad det kosta vill. Å speciellt mö pengar är det ju inte i slutänden ändå =)

Så då vet ni vad vi hittar på idag. Prinsesspasta och Hello Kitty-glass =)

På måndag är det banting igen =) Eller bantning...nä jag skoja bara. Sån skit pysslar inte jag med. Men med tanke på att jag snart inte kommer i ett endaste par av mina brallor (som en del dessutom är i stretch !!!!) så är det dax att jag börjar tänka på vad flöt jag stoppar i mun + att jag MÅSTE börja prommenixa lite. Iaf vad mitt onda ben klarar av. Men ni som följt mig förut vet ju hur bra det brukar gå *NOT*.

Nu ska jag och la'familia ta en skogsprommis. Ska plocka kottar och se om vi ser nån björn =)
Hörs mer under dan. Puss & Kram !


Pappsen har varit fram med klippmaskin på sonen. Han är mäkta stolt över sin nya sommarfriss =)

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Johanna

Har oxå köpt de där glassarna. Min dotter är sååå lycklig över att ha Hello Kitty-glass hemma :-)Tänk att man kan göra sina flickor lyckliga med så små medel....



Pastan såg jag oxå, men lyckades att inte visa den för Flizan...



Krya på din prinsessa och ha en härlig helg tillsammans



KRAM KRAM

2009-05-22 @ 10:45:11
URL: http://grynisen.bloggsida.se
Postat av: Trebarnsmamman

Lovely att läsa dig var vecka!!!!!! KRAM

2009-05-23 @ 07:49:25
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0