Sugen...

just nu är jag sugen på en massa saker...nämligen på:

* Iskallt vatten

* att komma hem så jag kan slita av mig lite kläder

* att lägga mig på en filt på gräsmattan å läsa nå sagor för mina barn, samt lite skvallertidning

* att få smarra på en halvsmält glass

* hångel med min älskling

* chips å dip...

Det mesta går att åtgärda ser jag... förmodligen kommer lilla listan att vara avbockad ikväll. Tur man inte har nå större krav och önskningar =) Och varför har ingen uppfunnit kalorifria chips och kalorifri glass ?? Som ändå smakar som vanligt såklart ;-) Skulle lätt ge ett NOBELPRIS i...smarthet...(finns det ?) *S*

Haha, nu sitter jag och skuttar här på min höga stol bakom kassan. (har så ont i ryggen att jag måste få sitta ibland)Melodifestivalvinnaren får mig på så jäkla bra humör. Älskar den låten !!! Vilken syn...om nu nån såg mig...tur att jag är ensam just nu *S*

"aaaaajm in löööööv, in a fääääääritääääääjl"


 



Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: bitte

Hej idag är sista chansen i min fina tävling där du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Lotta lkpg

Nae.. men nobelpriset i kemi finns ju. Kanske kan man kategorisera in de där uppfinningarna där :-)

2009-06-01 @ 12:47:14
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com
Postat av: Linda

Kalorifria chips vore verklgien en höjdare. jag skulle köpa massvis!

2009-06-01 @ 21:39:23
URL: http://candygirl.worldofsecrets.com

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0