Ses om en vecka då'rå

Ville bara säga Hejdå för den här gången. Ska se om jag har tid (och kunskap) att snygga te bloggen lite i veckan, men nå skrivande blir'e inte förrän på fredag. Lovat är lovat ;-)

Just det. kom på en sak. Jag följer inte Robinsson. Är jag typ ensam om det med ?? minns på "den gamla goda tiden" (andra käringavarningen idag !!!) Martin Melin, Kent, Emma, Zubeyde... (minns fasen inte fler)... då var det ju asspännande ju. Det kanske det är nu oxå...men jag har inte sett ett enda avsnitt. Kan bero på att jag jobbar varje helg ;-)

Jag vill oxå va med i Robinsson !!! För å tävla ?? För å synas i tv ?? För att få va med om äventyr ?? NEJ NEJ NEJ !!!!! För å bli smal såklart ;-)

Puss & Kram på er

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Tarja

Du är inte den enda som INTE kollar på robinsson. Jag gör inte det. Faktiskt så följer jag inte ne enda serie... Gud, jag kollar knappt på tv. Vilken tråkig person jag måste vara asg

2009-05-09 @ 11:50:21
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Sara B på Hemvården

Kul att du börjat blogga igen!!! :-) Jag följer inte heller Robinsson, så då är vi två..Jag är så trist och tantig, så Antikrundan börjar mera bli min grej. Jag tänker söka till nästa Robinsson, skulle kunna leva länge på fettdepåerna och därmed vinna alla tävlingar mot de andra anorektiska "wannabe" kändisarna som är utmärglade efter 3 dar. Smart va?



Ha det gött! Vi syns!

2009-05-10 @ 17:06:45
Postat av: frejas matte

hm känner spontant att jag skulle kunna hänga på din bantningside i robinson som jag f ö inte heller följer. Har inte sett sen Martin Melin(!) så jag är i ditt lag:)

2009-05-10 @ 23:21:14
URL: http://underbara.bloggsida.se
Postat av: Cattis

Grymt sätt att banta...man kan nog dessutom lätt bli kannibal, hehehe

2009-05-11 @ 14:54:36
Postat av: Trebarnsmamman

Du har något att hämta hos mig :)

2009-05-13 @ 21:01:13
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0