Mätt i fettomagen

En ganska nyttig lunch är precis avnjöten. Dinkelpasta, brysselkål och ungsbakad lax med cremefraiche och citron. Det satt inte helt fel. Ska fortsätta min "operation-städa-barnens-garderober-och-slänga-bort-allt-gammalt-urtvättat-och-trasigt". Lådorna och garberoberna är överfulla, så nu jäklar rensas det för fullt. Har varit ute en sväng och gosat med vår nya familjemedlem Molly. Hon är så himla underbar. Mysig som få och söt som en...killing ;-)

Jag har föresten ändrat min uppfattning om Alex Schulman. Från att tidigare ha varit ett av mina största hatobjekt så har han blivit lite av en idol för mig. Eller tja, där tog jag i, men jag sympatiserar i oerhört mycket han tycker och tänker. Sajten 1000apor har lockat fram mängder av skratt hos mig, och jag är inte sämre än att jag tar tillbaka det mesta dumma jag sagt om Alex. Har dock kommit fram till att det var när han var ihop med mediahoran Katrin Schulman som jag hatade honom som mest. Henne tål jag fortfarande inte så det var liksom hans räddning. Att slita sig loss från Sveriges näst vidirigaste människa (Linda Rosing kniper nämligen förstaplatsen).

Bara en sån sak som att lista Sveriges vidrigaste röster *HAHAHAHA* det var skitsköj. Sen håller jag INTE med om att Väder-Tone har vidrig röst. Jag är grymt svag för norska så hon tillhör en av mina favvoröster måste jag säga. Men nu ska inte jag va sämre än Alex utan göra min egen "Sveriges-vidrigaste-röster-Lista", så varsegod:

(utan inbördes ordning)

* Rolf Skoglund Snor denna från 1000apor. Och håller med om att hans röst är disgusting.

* Kristina Lugn. Behöver inte förklaras närmare.

* Tove Jansson (Behöver jag tillägga att jag avskyr mumintrollen ??)

* Finnen som pratar i P3 morgonpasset (Patti ??? Hur fan kan man hetta PATTI ???) . *Ryser av obehag*. Fick mig att skippa P3 och helt övergå till Mix Megapol.

* Anette Kullenberg, även denna snodd från Alex, men vad fan. Håller ju med så grymt mycket !! Hon låter som en pundad gammkäring !!!

Vad har ni för hatröster ?? Vore kul å fylla på listan.



Bjussar lite på min asroliga humor, eller hur ;-)

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0