Jag veeeeet att det är lördag !!

Men jag hann inte skriva allt jag vill igår, så därför kommer jag göra det idag istället. Datorn hängde sig typ 118 ggr, och flera inlägg gick aldrig att lägga ut utan försvann i tomma intet (cyberrymden ?? Nördord dessutom !!)

Eftersom jag var elak nog att lista vidriga röster igår så känner jag att jag även måste lista dom mysigaste och härligaste rösterna. Egentligen finns det hur många som helst som jag njuter av att lyssna till, men jag ska ge mig på ett försök att göra min egen topp 5, utan inbördes ordning.

* Bengt Magnusson. Asså jag är såå svag för riktiga mansröster. Han låter djup och mysig på samma gång.

* Rolf Lassgård. Tja...oxå en riktig karlröst. Speciellt när han pratar lite dovt *mmmm*

* Mark Levengood. Med tanke på att 2 finnar ligger på "hata-listan" känns det rimligt att klämma in en på gilla-listan oxå. Mark är för övrigt den enda finne jag tycker låter mysig.

* Mikael Persbrant... å utan att säga för mycket så är det inte bara rösten jag gillar hos denne karl ;-)

...kommer inte på nån mer just nu...vart ju bara 4 *suck*...


Här får ni lite mer av min favvohumor:

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Johanna

Håller med dig ganska, iaf Rolf Lassgård och Mumsbiten Persbrandt... GAAAAH så manligt :-)



Mark Levengood, ja rösten är väl lite småmysig... men inte mer än så HAHA



Bengt Magnusson, behaglig röst...

2009-05-16 @ 15:39:41
URL: http://grynisen.bloggsida.se
Postat av: frejas matte(lynette)

haha jag älskar kvarteret skatan!!!!

Lassgård och Persbrandt är två stoooora favoriter om jag säger så:)

2009-05-23 @ 22:53:33
URL: http://underbara.bloggsida.se

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0