Haha, rida på en penis =)

Tack för tipset Sofi. Tror jag skrattar ihjäl mig. Faaaaaan vad fult å rida på en stor pille asså *ASG*. lova att du tar många bilder å skickar dom till mig sen så jag kan lägga upp i bloggen ;-)


Nu blir'e åka av *NOT* (för mig iaf) *S*

Nu känner jag att jag måst kommentera lite radioreklamer som man är måttligt less på. Har ni hört på Mix Megapol, om Matservice.se ?? Kanske är det bara här i Sundsvall, med tanke på att reklamen körs lokalt, men skitésamma... jag som har radion i bakgrunden hela dagarna stör mig nått enormt på när karl i reklamen säger "köttbullar". Ååååå...man kan ju iofs störa sig för mindre, men efter att ha hört karl som låter som en flåsande kåtgubbe säga "köttbullar" på sitt alldeles sliskigaste vis så blir man less. Reklamens budskap är att man kan köpa mat på nätet, och frun ringer hem till sin karl som sitter vid datorn, och säger till honom att hon blir sen hem å ber sin gubbe att handla. "Glöm inte att köpa köttbullar oxå" säger tjejen glatt. Kåtkarln (som han låter som !!!!) säger "köttbullar" på det mest vidriga sätt man kan tänka sig. Tycker jag iaf *HAHA*. Ja visst är'e intressanta saker jag skriver. Guuuud vad jag älskar att blogga =)

Är det föresten bara jag som skiter i Hockeyn ?? Är visst nån viktig match ikväll (final ???) som alla pratar om och jag bara "ååå vad intressant *gäsp gäsp*".  Tur man jobbar så man slipper se skiten. Är så ointresserad av sport som man kan bli. Kan föresten göra en liten lista på vad som roar min själ en tv-kväll. lovar att sport INTE kommer finnas med.

* Grey's Anatomy. Seriernas serie. Finns inge bättre. Skulle kunna se det dygnet runt

* Desperate housewifes. Underbart...nääästan lika bra som GA. Men bara nästan ;-)

* Sanningens Ögonblick. Älskar när folk gör bort sig.

*Sjukhuset, Dr. Åsa, Fråga Doktorn (kärringvarning ??) och Diagnos Okänd. Älskar allt som har med sjukhus å sånt å göra.

* Förlossningskliniken, Riskfall Specialförlossningar, House of babies... förklaring överflödig =)

*Dokumentärer om annorlunda människor (typ Outsiders)

För er som följt min gamla blogg så lär ni inte förvånas över mina favoriter. Att jag är universums största GA-fan är ingen hemlighet, och jag tror fortfarande nåstans att Meredith, Mc Dreamy och dom andra finns på riktigt *S*. Jag har ju alla avsnitt på DVD-boxarna, och jag har sett varje säsong (utom den som håller på nu) 4 ggr. Och jag är ändå inte less. Behöver en liten GA-dos varje dag tror jag ;-)


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Johanna

You go girl :-)



G.A är ju helt enkelt så jäkla bäst, det roliga är att vi har samma tv-serie-smak rätt igenom!!!! Men självklart är G.A NUMMER 1!!! Har oxå boxen hemma med de tre första säsongerna, dock har jag bara sett de två gånger :-)



Föresten, Hockey? Sport? Vad är det



Kul att du är tebax, saknat dig



KRAM KRAM

2009-05-08 @ 22:16:49
URL: http://grynisen.bloggsida.se
Postat av: Kraaam/Åsa

Åh så roligt att du är tibax - ser fram emot dina fredagsuppdateringar :-D

2009-05-08 @ 22:28:54
URL: http://Kraaam.bloggspace.se

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0