Fullt upp igår...

Så då blir'e lördagsbloggning istället. Tusiken (hur muppigt låter inte det då?) vilket härligt väder det är idag. Typ 25 grader varmt, klarblå himmel och strålande sol. Och så står jag i butiken å jobbar *SUCK*. Ibland är det inge bra å va egen. Fast iofs hade jag ju kunnat leja bort helgpassen men då blir jag för snål och vill jobba själv för å slippa betala dyr lön =) Så är det i början... men sen ska jag njuta, päsa å slappa ...å låta andra göra jobbet medans jag själv håvar in pengarna *HAHA*

Vi var på cirkus igår. Cirkus Brazil Jack... faktiskt ganska roligt, annars har jag inte varit så mö för cirkus. Jag har liksom aldrig fattat grejen med clowner. Inte ens när jag var liten skrattade jag åt clowner - jag lovar !! Är det kul när nån halkar på ett bananskal och får en tunna vatten över huvet ?? Alla barnen tokskrattar och viker sig dublla och nästan kiknar av skratt, medans jag skruvar på mig och undrar vad det är som är roligt ?? När jag var liten skrattade jag åt ungefär samma saker som jag gör nu. Ironi, skadeglädje och annat...huuuu vilken hemsk änniska jag är...eller ? Jag läste MAD...minns ni den ?? Totalt sjuk tidning. Minns en karaktär som hette FAT-MAN (parodi på Batman). Honom gillade jag, och kunde tokskratta åt. (Kanske för att jag kände igen mig själv i den FETTO-FETA gubben)

Var på cirkus med en klasskompis när jag gick i lågstadiet...minns inte riktigt när det var. Minns att jag låtsasskrattade åt clownerna när dom hällde sockerdricka i varandras byxor. För att inte verka konstig *S*...fast egentligen tyckte inte alls det var kul. På den tiden skrattade jag även åt fisar... samma som nu med andra ord *haha*...

Men vad ÄR kul egentligen ?? Roligast är människor som är roliga...utan att veta om det själva. DET är humor det !!
Ett sånt exempel är ju Färjan-Håkan tex...


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Tarja

Är inte bara du som skrattar åt färjan håkan... han är såååå lost. Man kan inte göra annat än skratta.

2009-05-30 @ 12:25:20
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Linda

Mad är ju bara för underbar. Köpte ett fett samlingsalbum i julas. Och nyss hittade jag några gamla på loppis. dom har jag liggandes på toa... haha... perfekt toaläsning!

2009-06-01 @ 21:41:03
URL: http://candygirl.worldofsecrets.com

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0