Ful blogg...

Gillar verkligen inte detta utseende eller teckensnittet här på bloggen, men icke-data-nörd som jag är så har jag ingen aning om hur man snyggar till bloggen. En jättegulig tjej hjälpte mig med förra...kanske ska höra med henne igen...

Vet ni vad som är livsfarligt ?? Ormar ?? näee...inte här i Sverige i alla fall ?? Att ramla nerför ett stup ?? Kanske...men farligast av allt, är att smaka på kulglassen och de asgo'a såserna, för då är man beroende. Fatta hur gött det är med pecannötglass och noisettesås och vit chokladsås. Eller gammaldags vaniljglass med saltlakritssås *dreggel*... Fr.om i morgon ska jag förbjuda mig själv att så mycket som peta på glassen. Ska bara sälja till glassugna kunder, men INTE "unna mig" (=hatuttryck) typ 118 glasskulor om dan. Inte konstigt att brallorna jag skrev om tidigare satt som körvaskinn.

Här kommer en mycket kort intressant lista på saker jag skrattar åt för tillfället:

*  Pinsamma "Färjan-Håkan"

* Jessica -det mesta hon säger...( och för er som inte vet vem hon är så är hon en vän, samt anställd av mig )

* Ballar av stål (Kungprogram på 5:an) SJUUUUKT bra !!!!

* Muppiga folk som tror dom är värsta coola

* En pinsam sak jag gjorde när jag TRODDE att jag var själv i butiken.... Tänker INTE berätta vad jag gjorde, men om jag säger såhär... Jag ville krypa ner under jorden när jag insåg att en kund (kille !!) stod å stirra på mig. Daaaah...såååå pinsamt !!!!!! Hädanefter ska jag alltid uppyträda som om det är fullt med folk här...jag lovar !!!!!

Snacka om att jag garvat många ggr åt denne karl =)


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Malin

Jaaaaaaaa hon släppte en riktig brakare.......ha ha ha eller nått, eller en sån där skön raaaaaap efter man ätit nå göttigt å drukigt läsk till, sen kommer den i form av ett mer eller mindre djungelvrål!!!!

Ha en skön frdag

Pöss Pöss

2009-05-08 @ 14:37:36
Postat av: Tarja

Håkan är för go... man kan bara inte låta bli att skratta åt honom samt med honom.

2009-05-09 @ 11:47:19
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0