Äntligen fredag, och jag "får" blogga =)

Ja det är ett löfte som jag gett mig själv. Att inte låta bloggen skapa mig dåligt samvete, vare sig gentemot mig själv eller mot er läsare. Därför blir'e helt enkelt så att jag varje fredag fyller min blogg med allt vad jag känner för. Denna blogg kommer dock att utelämna min familj och mitt privatliv (i största möjliga mån) men innehålla det som alltid snurrar i mitt hövve, d.v.s. ...ja det lär ni märka ;-)

Hänt sen sist då...tja, om vi börjar med den eviga bantningen så kan jag bara säga - No, no no... tror jag är späckigare än nånsin för jag har inte haft nån motivation (som vanligt) att ta tag i nån viktnedgång. Igår tex, sprang jag in på Lindex en snabbis och hitta ett par capribrallor. Tog en storlek större, för jag ville ha några som sitter lite löst över fettolåren. Jo men tjena...hur tror ni dom satt ?? Som ett jävla korvskinn !!!! När jag höll upp brallorna framför mig tänkte jag att, dom här kommer sitta jättelöst och säckigt (såg ut att passa någon med större röv än sånna där fettobrudar som squashar). Jaja, hur som helst, jag ÄR så stor..uppenbarligen eftersom brallorna satt åt som tusan. Nog fick jag på mig dom, men nå löst vart de'rå inte :-(

Har funderat på massor av saker och det har nästan kliat i fingrarna eftersom jag inte skrivit nått på så länge. Jag drömde tex en helt sjuk grej häromnatten. Tänker inte beskriva i detalj utan bara berätta att det handlade om att "my love" var med en annan brud. Hur tror ni jag reagerar när jag vaknar ?? Jo, jag är asförbannad på brudjäveln jag drömde om. Känner att jag vill mörda henne, trots att hon är fullständigt ovetades om min sjuka dröm, och heller aldrig för den delen skulle vara en konkurent *S*. Går runt och retar mig hela dan på subban som min karl "var med". HAHAHA - sjuuuuuuk dröm som sagt !!!


Haha, "skillnaden mellan Tahitit och USA". Själv skulle jag vilja säga "Skillnaden mellan Tahiti och Hässjö" *ASG*

*****************************************************************************************

Saker jag ALDRIG skulle göra, om jag så fick betalt:

* Använda bikini

* Hoppa bungyjump

* Rida på en sådär låtsastjur (finns det nå fulare ??)


***********************************************************************************************

Hörs senare...fredagen är ju lååååååååååååång ;-)

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: jenny

tack tack för att du förgyller vår freda:)så himla kul att du är tillbaka/jenny

2009-05-08 @ 11:41:11
URL: http://jennyibangling.blogg.se/
Postat av: Jenny i Ume

Kul att läsa dina inlägg igen! Härliga fredag!

2009-05-08 @ 14:07:36
Postat av: Sofi

HAHA du e rolig du. Vet du ja ska rida låtsastjur imorrn eller rodeo kuk haha vi ska på nöjeshallen o då får man välja "skal" på rodeotjuren man kan välja mellan tjur, får och penis. Tror att alla komma välja penisskalen hihi gå in o kolla på www.nojeshallen.se osså går du in på rodeotjur så finns det bild. Snart fyller din lilltjej år!! o alla i min familj!! Tobbe blir 30 så de e därför vi ska ha lite surprise med honom på nöjeshallen. Trevlig helg // Kram Sofi

2009-05-08 @ 14:50:06
Postat av: Tarja

oj, två av de grejer du inte skulle göra ens om du fick betalt har jag redan gjort. bikini använder jag så fort det nalkas bad och sommar, rodeotjur.... SÅ ROLIGT!

Bungy jump är något jag skulle så gärna vilja testa... Hahaha,,, folk är olika det är tur det.

2009-05-09 @ 11:45:10
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0