Åååååååhhhhh....mmmm....härligt !!!

Jag fick sovmorgon !! Vaknade 10...utsövd för en gång skull. Lövely !!!! Kände mig dyngig som en fetgris å tog en skön dusch, sen en köpp kaffe å nu är man som fölk igen. Är ledig förmiddag från butiken, och njuter av varje sekund hemma med mina älsklingar som får va lediga idag.

Idag tycker jag att alla pedofiler ska hängas, och att fölk som inte har nå hyfs i kroppen borde låsas in. Bara så ni vet ;-)

En kille frågade mig häromdagen "har du målat tånaglarna ?" Eeeehhhh...näe det har jag inte svara jag fårvånad. "brukar du inte göra det ?" undrade han varpå jag svara "jodå...det händer". "Får jag se på dina tår ?"...

Kan tillägga att det INTE blev nån tåvisning. Inte ens mina nära och kära får se mina fula, fula, hemska tår. Har verkligen fobi för fötter, och framförallt för mina egna. Jag har världens största fötter. Breda, långa och totalt okvinnliga. Storlek 41 om jag har tur. Inga finare modeller utan bara ankfotsmodeller funkar. Tårna ser ut som tjocka potäter och är verkligen totalt osexiga (vem fan tycker fötter är sexiga föresten ?? Äckliga fotfetichister...hur d nu stavas...kanske)

Från fötterna och raskt uppåt...läser om brittiska Norma Stitz som har världens största naturliga lökar. Säger bara aaoouusch... Fasen vad tungt det ser ut. 18 kilo pattar å släpa på. Inge kul kan det va. Här går man å gnäller över sina egna häng-sladder-tungtuttar, å får se stackars Norma som mer ser ut att ha en gigantisk jättemage. Asså jag är ganska emot tuttoperationer men i hennes fall - OPERERA dig !!!! Stackars, stackars axlar å rygg.



Hörs om en stund igen =)

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Sara B på Hemvården

Ja du, där ligger man i lä :-)

2009-05-15 @ 17:17:29

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0