Så JÄVLA dåligt samvete !!!!

Uscha vad jag mår dåligt :-( Känner mig som världens hemskaste människa. En mördare, en idiot...en elak varelse !!! Vad har jag då ställt till med undrar ni...jo...jag har mördat... eller dräpt kanske det heter när man inte gör det med vilje. När jag svängde av vid Timrå i morse så körde jag på en fågel. Jag hann inte veja undan utan stackaren kraschade ner i marken. Jag såg i backspegeln att han låg på vägen och rörde sig... kunde inte stanna. Åååå...gud vad jag ångrar att jag inte for tillbaka och tog hand om den. Kunde ju farit till veterinären ju !! Nejdå, istället lämnade jag den att dö !!! USCH vad jag känner mig röten =(

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Tarja

jag har kört över en fågel i torsdagsmorse, en skata satt på vägen när jag kom med bilen... jag tänkte att den flyttar väl sig. Men nej, det gjorde den inte. Så jag har oxå mördat, och igår flög en fågel på min bil närvi åkte hem från falkenberg... två fåglar på en vecka,,, så jag är nog värre än dig... hihihi

2009-06-21 @ 14:58:19
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Trebarnsmamman

Har ocskå dödat en fågel med bilen...fast det var flera år sedan - läskigt och väldigt kladdigt för det sa liksom splatt så hade jag blod över motorhuven och vindrutan. Jag stannade inte...med tanke på mängden blod och fjädrar är jag hundra på att fågeln dog omedelbart.

I onsdag däremot hade jag tur, höll på att köra över en ekorre men han klarade sig finfint! Vet att man fått lära sig att man inte skall väja för små djur eftersom det är farligt, men jag kan liksom inte bara köra...det går inte!!!!!!!!!

2009-06-21 @ 21:04:50
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0