Ok nu SKA jag fredagsblogga =)

Ska försöka få ordning på mitt bloggande, men det har ju som sagt varit lite hit å dit med sjukhus å allt annat runt i kring. Men hur som helst. Är hemma på permis (låter som sperma *haha vad fult*) och ska njuta av mina 3 timmar till jag får vara här innan det bär iväg till vårat tillfälliga hem på Sundsvalls sjukhus. På söndag blir lillgumman utskriven så förodligen skall allt återgå till det normala då.

I morse när jag som vanligt begav mig ut till fikarummet på avdelning för att ta del av den fabolösa frukosten *NOT* bestående av otroliga valmöjigheter. Rostat bröd...eller inte rostad bröd. Ost som pålägg...eller inget pålägg... Jaja, jag hämtade en kopp kaffe från 3-kronorsmaskinen och festade till det med 2 rostmackor. Lillgumman fick yoghurt (till barnen lyxar dom minsann till det) och sen gick jag in på vårat rum "Gäddan" och skulle sätta mig i sängen å fika. Lutade mig tillbaka skönt i sängen med upphöjt ryggstöd, sörplade i mig lite kaffe och tittade förnöjt på när lillhjärtat smarra på sin lilla miniyoggi. Skulle själv ta mig en macka...men vad fasen ??? Var är mina mackor ?? Tittar runt överallt, frågar om Tindra sett mina smörgåsar men icke. Asså shit...jag är ju snurrig i huvet för det mesta, men HUR kan man tappa bort två mackor ??? Reser mig upp för att gå ut i fikarummet å kolla... Tindra skrattar åt mig och ropar, "Mamma - du har mackor i rumpan". Tro på fan att jag satt mitt lilla pappfat med rostmackorna på i sängen, och sen satt min fläskröv på dom utan att märka nått. Så med två ostmackor i röven gick jag ut och gjorde nya. Eller inte riktigt...jag skaka av mig dom i soperna innan jag gick ut igen. Vill ju inte bjussa på för mycket roligheter åt sdom andra eller.


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Linda

OOops. Så kan det gå! Inga fula fläckar hoppas jag!

2009-06-12 @ 16:02:30
URL: http://candygirl.worldofsecrets.com
Postat av: Trebarnsmamman

Haha, tack för dagens skratt!!!! Och jag lovar att skratten inte varit många idag har så j-la ont i halsen!

2009-06-12 @ 17:14:13
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0