Nackdelar med att va ett fetto

Egentligen stör jag mig inte så himla mö på å va en tjockis, men ibland blir man påmind och det finns en del saker som är väldigt jobbiga. Tex att låren klibbar ihop om man råkar ha kjol och inte har nå tajts under. Det är inge trevligt... Men men...so what egentligen...

I morgon ska jag bju' grannfölket på ett stycke blekfet kropp på stranden. Hur det än är så skiter jag (nästan) i hur jag ser ut när'e gäller bada. ÄLSKAR vatten - ÄLSKAR att bada och i morgon har jag och mina älsklingar planerat en heldag vid en liten sjö som finns ett par km bort från vårat hus. Förmodar att det blir klassikern Mariekex och saft (och kaffe till mig såklart). Det finns inte nått ställe på jorden där gamla hederliga Mariekex smakar bättre än på stranden. Fuck flashiga cookies och donuts...Mariekex is da thing.

Känner att jag måste skärpa mig. Ser att mina inlägg mer och mer börjar likna min idol (???) Vickan Silvstedt. "Oh hello alla lovely människor. Mår ni bra my friends ?? Oooo im såå beautiful and i play såååå korkad...allt för att make more money" 

Go Vickan go !!! Snygg å smart är hon i allafall och JAAAA jag är tokavis på hennes assnygga kropp, även om farbror doktorn hjälpt till...

Nu ska jag nanna...drömma om jättepenisar och gröna sommarängar =) Puss puss


Typiskt karlar...

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Linda

Va skönt med en stranddag--- jag älskar också att bada. Vi hade en baddag tidigare i veckan, men i helgen blir vi nog hemma på gården bara... skönt det med

2009-06-27 @ 08:53:45
URL: http://candygirl.worldofsecrets.com
Postat av: Milla

Håller helt med! Mariekex på stranden är som bäst ;) Hoppas allt är bra med dig! Saknar dig verkligen...löööve!

2009-06-27 @ 22:47:27
Postat av: tarja

Hahahaha,,, bra bild.

2009-06-30 @ 12:16:22
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0