Min nya LAPP-TOPP funkar =)

Sitter på sjukhusrummet och plötsligt känns det aslyxigt. Har en ny dator i knät och det mobila bredbandet funkar ypperligt *GLAD*. Kan surfa och göra jobbgrejer. Kollar på "Talang" och är så grympt impad av Akira. Det han gör är min absoluta favvodans. Locking- och popping. SJUKT BRA !!!! Själv minns jag inte när jag dansade sist. Jo föresten... när jag och gamla jobbargänget svängde våra lurvga (åååå vilket muppigt uttryck !!!) på Aveny nån gång i höstas. Men jag känner mig asobekväm när jag dansar, även om jag tycker det är skitkul. Måste hålla med Magnus Uggla att "jag dansar aldrig nykter". Men när jag tänker vidare så kommer jag ju på att jag oerhört sällan dricker så ja blir påverkad...därmed blir'e heller aldrig nån dans ;-) ÄLSKAR rödvin...men ett glas eller två räcker gött. Och NEJ jag är ingen präktfia om nu nån trodde det (typ INGEN) *S*. Gud vad jag svamlar... svårt att blogga å se på tv samtidigt.


Coolaste danspöjken !!

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Trebarnsmamman

Härligt med lite frihet i form av laptop och mobilt bredband :)

2009-06-13 @ 05:17:58
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se
Postat av: Linda

Haha... en lap kan förändra livet! ;-)

2009-06-13 @ 13:57:55
URL: http://candygirl.worldofsecrets.com
Postat av: Milla

Hej gumman! Så sjukt kul att läsa din blogg, du skriver på ett sånt sätt att man aldrig vill sluta läsa! Höll på dö av skratt när jag läste om mannen med tändaren!! :D



Tyckte han som vann talang var grymmast...tänk om pianisten vann.. han var duktig han med, men han som vann var ju bäst ;P



Saknar dig grymt..som vanligt. Hoppas vi ses snart<3

2009-06-14 @ 13:41:13
URL: http://milla.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0