Jag hatar löpsedlar !!!

Allt som står på lösepsedlarna är överdrivet trams. Så är det bara !!!! Och skvallertidingarnas framsidor är ännu värre. Jag som är beroende av skvaller...MÅSTE läsa allt som står varje vecka i Se&Hör, Hänt Extra etc. etc. borde ju ha lärt mig vid detta laget, men icke.

 I förra numret av Se&Hör (tror jag att det var) tex. På framsidan står det typ "Här strippar Linda Isaksson vilt på sin möhippa". Då tror man ju genast att hon trots graviditeten blivit stupfull och dragit av sig paltorna och visat lökarna inför mängder av folk, men sanningen (om det nu ÄR sant) bakom artikeln är att Linda vart överraskad med att gå en oskyldig strippkurs med sina vänner på sin möhippa, och det är allt annat än coolt att skriva på löpsedlarna.
 
En annan gång minns jag att jag läste om den där brudbonden, ni vet hon som var med i "Bonde söker Fru (-men vill egentligen bara synas i tv och få 15 minutes of fame)" och hade islandshästar (och såg ut som en kvarglömd råtta från 80-talet). Hon fick rubrikerna "Vi väntar smått, och vi tror att det blir en tjej". Ivirigt bläddrade jag fram till sidan om muppbonden för att se vad det stod om graviditeten, men tro på fan att det inte var nån unge (såklart !!!!) Ett av hennes ston väntade föl !!!! SJUUUUUUUUUUUUKT !!! Men det hade ju aldrig lockat folk att läsa  "Ointressant hästakäring ska snart få ett föl"...

Nu ska jag städa lite i köket. Superintressant eller hur. Sen ska jag fara å köpa mig en dator. En BÄRBAR. Är så less på att inte kunna använda dator var jag än är. Vill ju kunna ha dator i bilen (nej, inte när JAG kör !!!) när vi far på semester och hemma på gräsmattan när jag ligger å solar blek-fet-kroppen. Så idag bliré en som jag kan bära med mig, och inte som den jag sitter vid nu. Typ 50 kg tung och otymplig...(låter som min hängmage det *S*) orkar knappt flö på databordet när jag ska städa här. (hahaha som om jag brukar städa här uppe *NOT*).

Pöss & Kram allihopa. Får la se om jag lyckas koppla upp mig på Da NÄT ikväll och premiärblogga. Förmodligen inte (oteknisk som jag är)...på sin höjd kanske jag får igång den och kan lägga en spännande omgång "Knugen" ;-)




Nån karl som skulle vilja ha den här tröjan ??? *ASG*

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Linda

ja bärbar ÄR smidigt. Men jag föredrar den staionära när jag ska redigera foton. Gillar skärmen på den bättre. Men för att kunna blogga (beroende?? jag??? nääää!!!!) även i stugan så blev det ju ett måste. Fast ute i solen har jag inte testat... käns som att det inte borde synas nåt på skärmen i ljuset (tänker på displayen till kameran, moblien och sånt...) Det MÅSTE jag testa!

2009-06-12 @ 16:57:05
URL: http://candygirl.worldofsecrets.com
Postat av: MustaVeri

Haha, vilken jäkla tröja, undra om den säljer bra :P

2009-06-12 @ 22:44:08
URL: http://mentalabuse.blogg.se/
Postat av: Kraaam/Åsa

Vilken himla kul ide till present åt brorsan :-) Mindre uppskattad till min egen karl hahahaha



Ville komma in här och tacka dig för dina ord. De har alltid en förmåga att träffa direkt i hjärtat. Jag blev jätteglad och jag tror jag behövde få höra det precis nu.



I sommar - när allt lugnat ner sig hos oss båda ;-) så vill jag att du tar med dig ett gäng ungar och kommer ner till oss för några timmar med fika och roligt skitsnack.

För ni har väl inget annat för er på dagarna va? plats för skratt igen.



KRAAAAAAAAM!!!



2009-06-14 @ 00:01:44
URL: http://Kraaam.bloggspace.se

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0