Hur ÄNDRA textstorlek ????

Kom föresten på en sak. Är det någon som vet hur man får större text i sina inlägg. Jag hatar denna storlek...ser knappt själv vad det står. Skulle vilja ha minst dubbel så stor text. Nån som vet hur man ändrar ???????

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Mt

Hej du=) Jag tänkte att det kanske funkar för dig som för mig att texten ändras om man markerar och trycker ctrl 1....eller ctrl 2....eller 3....jag råkade knappa fel en gång och vips blev min text galet stor....det var så jag upptäckte att den gick att ändra så - Prova vetja=) Ha det gött och hoppas lilla sötnosen blir frisk och kry!! Mt

2009-06-07 @ 18:30:58
URL: http://emte.bygdin.se

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0