Fotbollsfrun och jag...

Läste just på Fotbollsfruns sida (som dessutom är en av mina favvobloggar) att hon liksom jag inte har en jäkla aning om vad Spotify är. Hahaha, å jag som trodde att jag var den enda i världen. Tydligen inte - för vi är två =) På Facebook och som info på MSN skriver många saker som typ "lööööv Spotify" och "Spotify = bäst" m.m. och jag är inte så puckad att jag inte vet om att det är en musiktjänst, men sen då ?? Vad hände med typ Youtube eller att man gör sina egna spellistor i Itunes ?? Det gör jag och det funkar ypperligt. Men tydligen så är Spotify såååååå bra... kan nån förklara varför ? Och vad fasen det är egentligen *fniss* Orkar inte ens googla på det...

Sen måste jag skriva lite ang. Facebook oxå. Jag är sååå sjukt emot alla jävla muppiga vänförfrågningar. Asså jag menar inte att jag är så poppis att det ramlar in vänförfrågningar varje dag...haha nä verkligen inte, men då och då dyker det upp någon som är typ en före detta klasskompis exmans kusin eller nått. Hallå ?? Varför bli FB-vän med mig ?? För att personen i fråga är så in i helvete nyfiken att komma åt å läsa min profil och kika på mina bilder som jag faktiskt valt att bara mina vänner kan komma åt ??? Asså jag fattar inte.

Okej att det är kul att lägga till sina släktingar och gamla klasskompisar kanske, och såklart sina vänner. Men någon som man aldrig hejat på...DET fattar jag inte... Jaja...man får gör hur man vill... Fast nu kom jag på att jag säger emot mig själv... HAHA...jag har ju faktiskt några "bloggvänner" som jag aldrig träffat IRL... jaja, ni fattar nog hur jag menar...


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Linda

Jag har heller itne fått kläm på Spotify.... skäms. Dessutom har jag itne ens börjat med Facebook. Haha.. datorn tar tillräckligt med tid för mig. Bloggandet får räcka. Och jag är gärna din "bloggkompis" om jag får! ;-)

2009-06-21 @ 13:15:16
URL: http://candygirl.worldofsecrets.com
Postat av: Milla

Haha håller helt med! Jag tycker också de är så onödigt att acceptera en vänförfrågan med nån när man vet att denne bara är nyfiken och vill kolla igenom bilder och sådant.. men samtidigt kan man bli nyfiken själv på nån och göra lika dant.. haha:D

2009-06-21 @ 22:00:51

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0