Ett litet jävla äckel i en liten affär...

"God morgon...jag tar en röd Marlboro...och så undrar jag om du kan hjälpa mig" (ganska välklädd, vanlig kille i 35-års-åldern)

"Ja visst, vad kan jag hjälpa dig med?"... (trevlig tjock blond expedit svarar)

"Jag är så kåt...kan du hjälpa mig ?" (killen tittar frågande och fullt allvarligt på expediten)

"Vad sa du ???" (blond tjock expedit tror inte sina öron)

"Jag är så väldigt kåt och undrar om du kan hjälpa mig" (den välklädda, inte längre så vanliga killen får en äcklig blick)

"Men vad säger du, jag fattar inte" (säger den tjocka blonda expediten som fortfarande inte kan tro vad hon hör)

"Jag undrar om jag kan få din hjälp nu när jag är så kåt?" (säger den numera vidriga killen samtidigt som han gnuggar ballen utanpå jeansen)

"Men vad fan" (utbrister expediten som nu förstår att det hon först tyckte att hon hörde men inte ville tro var sant VAR det han sa)


"jag är ju så kåt...snälla du" (äcklet tittar bedjande och gnuggar vidare på äckelkuken)

"Men gå ut härifrån - på en gång...UT HÄRIFRÅN" (den blonda tjocka expiditen blir arg, sen livrädd...vad fan...ska man trycka på överfallslarmet...ringa SOS ???...)

"men snälla"...så kåt ju..."

"UT HÄRIFRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅN !!! NUUUUU !!!"

"Jaha...okej..." (säger äckel-jävel-cp-psyko-kräks-blatten)


...och går ut... *puuuuh*... 


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Emma

Men vad i h-vete!!! Fan vilket äckel.. Såklart att det var en blatte.. skicka hem med dom allihopa!!

2009-06-21 @ 17:02:16
URL: http://emmlu.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej Maria!

Nu har jag äntligen lyckats hitta till din blogg. Knådden somnade tidigt idag så vi fick lite tid över till annat... Himla kul läsning tycker jag! Du skriver roligt!!

Trist med sådana äckel typer förresten... =(

Kram

Linda

2009-06-21 @ 20:03:38
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/
Postat av: Milla

HAHAHAHA fyfan vad vidrigt alltså!!!! USCH!!!! :|

2009-06-21 @ 21:02:10
Postat av: Malin

Men faaaan vilket äckel, jag skulle ha blitt så jävla förbannad!!!

2009-06-22 @ 07:53:09
Postat av: Tess

Men fy vilken äcklig jävel... uscha!

Förstår att du skicka ut han på en gång... blä!

2009-06-23 @ 22:25:45
URL: http://tessesessan.blogg.se/
Postat av: Lynette

Men va faaaaaan!

Uä va äckligt!

2009-06-25 @ 23:54:21
Postat av: Kraaam/Åsa

Men gud vad sjuka en del är - vad hade han förväntat sig?

- Jamen visst, vill du ha lite hångel för 49:90 eller 3 handdrag för 9:90?



Skrämmande att det går omkring sånt där folk i ett bostadsområde. Anmäler du dem?



Från det ena till det andra - har varit urusel på att läsa bloggar den senaste tiden och ännu sämre på att umgås med folk och mina närmsta vänner.

Hälsan har inte varit på topp och jag har nog nästintill gått i dvala tror jag - hehe.



Skulle bli såååå glad om ni tittade förbi någon dag och drack en kopp kaffe eller två medans barnen härjar omkring....tänker på er och skickar mina varmaste goaste kramar.

2009-07-16 @ 14:45:43
URL: http://Kraaam.bloggspace.se

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0