Businesswoman (jo tjena)

Hihi...ja nu har smakat lite på businesslivet...och det smakar bra vill jag lova ;-) Har investerat lite pengar och det känns som en kanonsäker toppenidé. Är numera delägare i en charterbåt på Ibiza. Häftigt värre =) Jaja, återstå att se om det ger någon avkastning... Men kul är'e.

Något som var mindre kul idag var att sitta i en bil utan AC...i denna 35 gradiga tropiska värme som lagt sig över vårt vackra Sverige. Kanske har jag svettats bort 5 kg fläsk...men å andra sidan så har det nog blitt plus/minus noll då jag tröckt i mig 118 glassar typ *S*. Hann med å shoppa några capribrallor i storlek 100XL ungefär, och en BH i storlek 85 Ö, samt ett linne med volanger för att dölja mina 77 extra fettvalkar som numera etsat sig fast på min sladdermage. MÅSTE ta tag i detta nu innan det går för långt, vilket det iofs redan gjort. Dax för operation nyttigare mat och mer motion... (för femtielfte gången) annars kan jag snart ta ett arbete som stand in för Skansens valrossar om dom nu har nå sånna ;-)

Hade ju tänkt å bjussa på lite bilder men var fan är min kamera ?? Nån som sett den ?? Nån som känner Saida ??

Ska lägga mina småfisar nu...mer bloggeliblogg senare...

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Milla

Fyfan vad coolt det lät att vara en delägare på en charterbåt.. hur kommer de sig?? :)



HAHA utan AC? Då ska du veta hur det är i min v4a ;) Där finns det inte ens någon kall-luft utan bara värme som man får genom att dra en ståltråd som sitter under ratten! Men de är grejen de ;D

2009-06-26 @ 20:09:16
URL: http://milla.blogg.se/
Postat av: Linda

Nämen.. charterbåt.. jo jag tackar ja.. får du åka med gratis nån tur emellan åt då???



Värmen njuter vi av.. och glassar blir det. hmmm.. men så what. det är bara sommar några dagar per år... passa på!

2009-06-26 @ 22:06:43
URL: http://candygirl.worldofsecrets.com
Postat av: Johanna

Oj vad häftigt :-) Du är verkligen på G, riktigt affärskvinna!!!!



Säger G R A T T I S och hoppas att du får en fin utdelning sen!!!

2009-06-28 @ 08:23:26
URL: http://grynisen.bloggsida.se
Postat av: Anonym

Saida är död :S

2009-06-30 @ 18:32:39

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0