Aj min trötta rygg...

Sitter här nu...det vart en lång dag. Tog beslutet att inte få nån avlösning (haha låter som utlösning) utan jag jobbar till 22 istället. Lååååångt pass, men det går det med. Svettas som en gris just nu, för AC'n funkar inte. Har både fönster och dörr öppen men det är ju ganska varmt ute än... blir bättre när solen gått ner.

Nåt som är jävulskt konstigt (och ovanligt !!!) är att jag inte pinkat sen 9 i morse. Intresseklubben antecknar känner jag, men asså klockan är över 19, och jag har ändå druckit 4 muggar kaffe och 4 Loka... jaja, kanske kan slå rekord och vänta tills jag stängt, efter 22. Spännande *NOT* Snacka om intressant fakta *NOT*

Jag är shoppingsugen !! Nja, inte å gå i affärer...utan nätshoppa. Det är lövely !!!!! Synd bara att denna datorn jag har här inte tillåter sådant...eller tillåter *fniss*...den hänger sig hela tiden. Blogga och läsa å sånt funkar, men å klicka hem grejer funkar tydligen inte. Måste va min karl som varit här å fipplat. Liksom spärrat alla shoppingsajter *HAHA*

Vad har hänt under min dag idag då...tja...en kund har erbjudit mig fotmassage (uuäääk)... jag har ätit tonfisksallad och en kycklingsandwich (hejja Nollans macka) ett barn har frågat om jag har en bebis i magen *suckar*...händer tyvärr allt för ofta :-(

Sitter och funderarpå "fenomenet" SOMMARKATTER. Asså finns det verkligen ?? Existerar det ?? Asså jag tror verkligen inte det, utan jag är helt säker på att det är en sk Urban Legend. Kanske har det hänt att någon människa nån gång farit ifrån sin katt, men att det skulle vara vanligt och förekommer överallt på somrarna det tror jag faktiskt inte.

Jag vet iofs att det finns massor av övergivna katter, och jag tror istället att det märks mer på sommaren, eftersom det föds mest ungar på våren. Men att folk skulle skaffa en söt kattunge och ha 5 veckor i sommarstugan och sen fara därifrån dom - DET tror jag INTE på !


Söt

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0