Superlyckat kalajs !!

Puh...det var mö jobb men jättekul, men ändå är det skönt att det är över. Nu pratar jag om kalset igår. Vädergudarna var med oss. Strålande solsken HELA dan, blå himmel, vindstilla. Helt fantastiskt för ett ute-kalas. Maten räckte och blev massor över. Fick sååååå mycket beröm för maten, alla verkade gilla den *glad* och allt flöt på enligt planerna, och jag tror min kära svärmor fick en helt underbar dag som hon aldrig kommer glömma =)

Kom hem runt 01 i natt och vid 9-tiden i morse vart man väckt... Toktrött !!! Har precis vartin till byn å handlat lite till middagsmaten, som idag blir ungsbakad lax med pasta, babyspenat och sparris. Mumma !! Är HELT ledig idag..och igår var man det oxå. Helt sjukt vad konstigt det känns, men i mörrn är'e som vanligt, upp å öppna butiken klockan 9.00.

Min kära mor är ju här å hälsar på. I mörrn far hon hem...och tar äldsta dotra med sig !!! Hon ska va hos mormor i Borås i 2 (!!!!!) veckor. Hjäääälp !!! Asså hon är skitmallig och stolt och tycker att det ska bli såååå spännande (dotra asså *S*) men jag tror att det blir jag som kommer ha störst problem. Kommer längta ihjäl mig efter lillgumman ju !!! Men 14 da'r går fort...eller ?!??!

Måste fixa lite me maten nu...mer bloggeliblogg sen ;-)

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0