Kvällsfunderingar...

Saker jag stör mig på:

* Äckliga människor

*Falska människor

*99% av alla politiker

*s.k. Drama queens

* Myggjävlar

*Vågjävlar

Yrken jag skulle vilja testa:

* Läkare

* Filmproducent

* Makeup artist

* Högstadielärare

* Drottning

Yrken som troligen skulle passa mig perfekt:

* Psykolog

* Sumobrottare

* Ordningsvakt

* Barnmorska

Yrken jag ALDRIG skulle prova på ens under pistolhot:

* Bajamaja tömmare

* Nakenmodell (haha vem skulle vilja ha mig)

* Nått med teknik...typ koppla sladdar å sånt

* Prostituerad (världens äldsta yrke)

Saker jag måste göra innan jag går å lägger mig:

* Klä av mig naken

* Borsta tänderna

* Kolla facebook och mejl

* Titta te djuren

* Pussa på barnen

* Döda mygg

...nä nu jäklar...klockan är läggdax.... pöss pöss vi hörs =)


...knäpp...jag vet...ibland...

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Stina

Men ååååå! Inte har du sagt till mig att du har ny blogg. Har saknat dig massor juh!

jaja lite får jag väl skyla mig själv att jag inte kollat din gamla förens nu. Hittade en gammal komentar på min blogg.

Massa kramar!

2009-07-13 @ 10:50:56
URL: http://stajns.blogg.se/viktblogg/

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0