Inge regn... men nakna lökar ;-)

Till skillnad från alla andra så tänker jag INTE prata om regnet. Det finns där och är bra för naturen - thats it ;-)

Vad är nytt på Maria-fronten då...tja...inte så mycket. Längtar efter lite ledighet. Att ha eget är det bästa som finns, skulle aldrig byta mot nått annat, men eftersom jag är kontrollmänníska har jag så svårt att släppa taget kring olika grejer så jag har mitt företag i huvet 24 tim om dygnet. Även när jag tar mig ledigt. Men men...spela roll.

Det blir 2 veckor hemifrån i augusti i alla fall, och då ska jag försöka att inte tänka på dagskassor, beställningar och leveranser =)

Nu känner jag att jag måste skriva lite om det där beslutet som togs för nå veckor sen - att det var fritt fram för kvinnor att bada topless på ett badhus i Malmö eller vad det nu var. Vet att det är en gammal nyhet, men jag har liksom glömt bort  det hela tiden, men av nån konstig anledning kom jag att tänka på nakna tuttar, så därför måste jag skriva lite om vad JAG tycker. Min åsikt är att jag tycker att det är helt jävla vansinne. Argumentet att "bröst är naturligt" håller ungeför lika långt som avståndet är mellan mina tuttar och min navel, dvs typ inget, för då kan jag kontra med "skita är naturligt" oxå, men inte fan gör man det öppet bland folk, eller hur ?!?!

Och vad är det för brudjävel som frivilligt vill bada topless ??? Och ge mig EN anledning till varför det skulle va bra ?? Det finns bara en anledning, och det är att brudarna som gör det vill visa upp sina behag. För skitsnack om naturlighet hit och dit. Då är det lika naturligt att visa puppan och ballen oxå isåfall !!!!

Och jag lovar att det INTE beror på avundsjuka !! Även om jag hade haft fina fasta lökar så hade jag itne velat att nån annan än min älskling ska få se dom. Och att låta HAN va på badhuset och spana in pattar, vad fan skulle han säga om jag satt och spana in nakna ballar egentligen ???? Nä, kalla mig gammaldags men nakna brö'n bör vara hemma.


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: tarja

Håller med dig helt och hållet...

2009-07-10 @ 16:21:41
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0