Stackars stackars mig...

Ja då var'e min tur... *snyft*. Vaknade i natt och fick värsta magsjukan. För den nyfikne kan jag avslöja att jag kräkts en sisådär 10 ggr. Ni vet kanske känslan när man inte har något alls i kroppen, men den vill spy ändå. Kramperna, när hela magen drar ihop sig. Smärtan...fyyyyy faaaaaan. Jag är inge tuff idag lovar jag. Har inte spytt sen 9-tiden, så förhoppningsvis har jag gjort mitt för den här gången... sov till 12 och gick och tog en dusch och välbehövlig tandborstning... nu sitter jag nere i soffan i morgonrock och tittar på reprisen av Cirkus Möller.

Ska vila och försöka återhämta mig lite, för att föhoppningsvis orka blogga mer sen.

Puss å Kram sålänge, från kräk-Maria

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Katri

åå stackars dig!! Krya på dig

Kram

2009-12-12 @ 18:42:53
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/
Postat av: Malin

Krya på dig!!

2009-12-12 @ 19:06:21
Postat av: tarja

Det sägs att magsjuka är det bästa sättet att gå ner i vikt på (menar inte att du är tjock!) :D Hoppas du kryar på dig.

2009-12-12 @ 21:39:15
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Monica

Usch och fy stackare, krya på dig!

2009-12-12 @ 23:14:57
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: Bibbi

Åååååå....vad jag lider med dig!! Jag vet precis vad du menar ...när magen drar ihop sig och det finns inget mera som ska upp....Det känns som magen hamnar i kramp. Men en positiv sak kan jag se med detta....DU HAR HAFT DET ! Tänk på alla som har det kvar.

Varma kryapådig hälsningar från Bibbi.

DU ÄR I aLLA FALL BÄST !

2009-12-13 @ 09:24:59

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0