Min helg börjar nu !

Så därför bloggar jag *fniss*... Ja denna helg blir'e jobb heeeeeela lördag och heeeeeela söndag så jag har lixom ingen känsla av att det kommer vara helg. Idag däremot är jag hemma med sjukt barn så det är la det närmsta jag kommer ledighet nu på nå dar känns det som. Nu har alla 3 barn haft magsjuka iaf. Asskönt, så slipper vi (förhoppningsvis !!!) det i jul. Nu är'e la bara jag kvar. Jag klarar mig ALDRIG från kräksjuka. Enda fördelen är att man går ner nå kilo när man spyr *haha*. Inge ont som inte har nå gott med sig =)

Emmie kräktes bara igår kväll, sista gången vid 22.30 så jag fick ändå en lugn natt. Men jag sov ganska dåligt för man låg liksom på helspänn i väntan på kräk så att säga. Nu har jag iaf skjutsat de andra busarna till skolan så jag och lillpumman blir hemma, iaf nå timmar. Sen MÅSTE jag en sväng till butiken. Emmie får ligga å se en film ut på lagret så länge... tur man har resurser *S*

Igår kollade jag på "Bonde söker fru". Vart så irriterad på mupp-Roger, som röstade hem Helen. Vad fasen hon är ju precis vad han behöver. En brud med lite driv i, som kan ta tag i saker och rycka upp honom. Men neeeeej, han ska ha en liksinnad. nån som är lika muppig som honom. Jaja, det blir säkert bra. Han å blivande mesfrugan kan ju gå ner å äta hos mammsen å pappsen var dag. Få sina kläder strykna och sängarna bäddade. Ja men visst är'e tur att det finns nån för alla !! Om Roger så hade varit den sista karln på jorden hade jag inte tagit i honom med tång. Urrrk, han är VERKLIGEN så långt ifrån min smak man kan komma.

Jag gillar rediga karlar. Minst 180 cm (älskligen är 184 *S*), manliga, och som sagt "en riktigt karl". Ingen fjolla som går på manikyr utan hellre en med rejäla nävar och skit under naglarna. Det är grejer det ! tur jag har en sån *fniss*

Jag hittade föresten en bild som är såååå lik mig. Ja knte direkt till utseendet, men hur folk ser mig. Jag lägger ju bara ut ansiktsbilder, och ser kanske inte sååååå fet ut då, men i verkligheten är det ju annat. Från halsen och neråt... FEEEEETTOOOOOOOOOOO !!!!
Så det här kunde vara jag... :)


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Trebarnsmamman

Stora fördelen med Roger är väll att han bor i skärgården. Men man kan ju inte ta en karl för bostaden! Maken min är helt övertygad att om jag verkligen ville ha en bonde så skulle jag skrivit till Roger, just eftersom han är skärgårdsbonde :)

2009-12-10 @ 09:14:06
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se
Postat av: Bibbi

Vi är helt överens du och jag ang. Bonde-Roger. Jag ryser bara av att se honom. Och jag förstår inte hur något "kvinns" kan skriva till honom!!!

Ang. bilden...ha...ha..ja man kan bli lurad! Men tänk på hur det är att bilda sig en uppfattning om hur någon ser ut, när du talar med personen i telefon. En mjuk, varm röst får mig att tro att personen ser ut på ett visst sätt...SÅ FEL MAN KAN HA ! Glada hälsn. till er alla som genomlidit kräkhelvetet! Kram från Bibbi i Motala.

2009-12-10 @ 09:30:32
Postat av: Katri

hej

bellas klass har det inte riktigt bra än men dom jobbar på det. men det är tufft att ha en tjej som inte är så bråig i en bråkig klass... hon lär sig ju dumma saker.

Tack för stödet

Skönt att magsjukan är över!

Ha en trevlig helg

kram

2009-12-10 @ 17:26:01
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag blir riktigt äcklad när jag ser Roger.. Fy fan vilken menlös man! Håller med, han skulle valt Helen, nu äre ju bara 2 puckon kvar!

2009-12-10 @ 18:42:01
URL: http://www.emmlu.bloggplatsen.se

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0