En riktig myshelg !

Min kära mor kom med flyget i torsdagseftermiddag, och hon stannar tills i morgon söndag. Alltid lika mysigt att ha henne på besök. Trök att hon bor nästan 80 mil härifrån... Igår vart det en heldag i shoppingmekkat Birsta och idag blir'e en heldag hemma med julklappsinslagning och massa go'mat. Har bjussat hit svärmor å hennes gubbe oxå, så det blir lite fölk här i eftermiddag. Ska bju på inbakad älgfärs, med kantareller, västerbottenost och rödvinssky. Låter inte helt tok va ? Till efterrätt blir'e vaniljglass med hackad mandel och varma hjortron. Längtar redan *S*. Å så nå god flarra vin te de :) Lövely !!

Eftersom min vackra mamma är galen i Idol "tvingades" jag och kärleken oxå titta på detta program som jag igår tycker va asuselt sen Rabih åkte ur. Men shit vad lycklig jag vart när Tove åkte ut, och kvar blev stjärnorna Erik och Calle. Asså det är ju redan givet att Erik tar hem vinsten vilket han definitivt är värd !!!! Tove hade en gudomlig röst och var skitduktig på alla sätt och vis. Men hennes slampiga attityd och billiga sätt fick mig att INTE TYCKA OM henne, och definitivt inte tycka att hon är en bra förebild för småtjejer. Så bye bye Tove =)

Jag måste ner å gö mer kaffe nu. Har bara fått i mig 2 muggar och det är inte tillräckligt. På återhörande, och jag lovar att ta bilder på den (förhoppningsvis) goa maten :)



Å just det...höll på å glömma. Här får ni en bild på mig när jag dricker mitt morgonkaffe =)


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Kraaam/Åsa

Jag VET ju att du lagar god mat så jag önskar verkligen att jag var en av gästerna.

2009-12-05 @ 21:24:13
URL: http://kraaam.bloggspace.se

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0